قهرمان كشتی فرنگی جهان: هدفم كسب مدال بازی های المپیك است
نوشته شده توسط : lsdf

'امید نوروزی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برنامه های مختلفی برای مرحله جدید تمریناتم دارم و مطمئنا با آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی كشتی فرنگی از هفته آینده با جدیت آن را پیگیری خواهم كرد.

نوروزی در ادامه به حضور خود در رقابت های بین المللی كشتی فرنگی جام یادگار امام (ره)‌ در شهر قم اشاره كرد و افزود: با نظر كادر فنی تیم ملی كشتی فرنگی قرار بر این شد تا در این تورنمنت بین المللی داخلی حضور یابم كه به رغم نداشتن آمادگی كامل، به دلیل احترام به نظر كادر فنی به میدان رفتم.

قهرمان جهان در سال 2011 در شهر استانبول تركیه تصریح كرد: البته من در این پیكارها در یك وزن بالاتر به مصاف حریفانم رفتم كه در دیدار پایانی به دلیل تشدید آسیب دیدگی نتوانستم در برابر علی محمدی از كشتی گیران با سابقه كشورمان كشتی بگیرم.

نوروزی، سطح كمی و كیفی رقابت های بین المللی جام یادگار (ره)‌ را مطلوب ارزیابی كرد و گفت: حریفان داخلی و خارجی خوبی در وزن های مختلف حضور داشتند كه همین موضوع باعث شده بود كشتی های زیبا و حساسی را شاهد باشیم.

مطمئنا كشتی گیران جوان و ملی پوش ما نیز توانستند در مصاف با حریفان خارجی خود نهایت استفاده را برده و بر تجربیات خود اضافه كنند.

وی در خاتمه گفت: قهرمانان ملی ما همچنان نیازمند حمایت های همه جانبه مسوولان ورزشی كشورمان هستند، چرا كه آنان باید با روحیه و انگیزه كافی برای حضور در بازی های المپیك 2012 لندن گام بردارند.

9162 / 1589





:: برچسب‌ها: سگ ,
:: بازدید از این مطلب : 658
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: