حوزه هنری و شهرداری باید به تهیه كنندگان 'گشت ارشاد'و'خصوصی' جریمه بپردازند
نوشته شده توسط : lsdf

'حبیب كاوش' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درمورد جلسه روزگذشته این شورا برای بررسی آخرین وضعیت اكران نوروزی سینماها اظهار داشت: برخی واكنش های فراقانونی به اكران این دو فیلم سبب شد تا تركیب اكران نوروزی نیز تغییر كند وگرنه شورای صنفی نمایش قصد تغییر جدول اكران را نداشت.

كاوش افزود: از آنجا كه در ایام نوروز بسیاری از لابراتورها و مراكز تولید اقلام تبلیغاتی تعطیل هستند، شورای صنفی نمایش تصمیم گرفته است دو فیلم 'نارنجی پوش' و 'بوسیدن روی ماه' را زمانی جایگزین دو فیلم گشت ارشاد و خصوصی كند كه اكران این دو فیلم با مشكل مواجه شوند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره علت انتخاب 'بوسیدن روی ماه' و 'نارنجی پوش' گفت: این دو فیلم نسبت به دیگر آثار آمادگی بیشتری برای اكران داشتند.

كاوش تاكید كرد: در این جلسه مقرر شد از آنجا كه حوزه هنری و شهرداری تهران به صورت خودسرانه اقدام به توقف نمایش دو فیلم 'گشت ارشاد' و 'خصوصی' كرده اند باید به تهیه كنندگان این دو فیلم جریمه بپردازند.

درپی برخی واكنش ها به اكران دو فیلم گشت ارشاد و خصوصی دربرخی شهرها و توقف نمایش آن در سینماهای حوزه هنری و شهرداری تهران، شورای صنفی نمایش تصمیم گرفت تا فیلم های بوسیدن روی ماه و نارنجی پوش را جایگزین آنها كند.

فراهنگ 2025**1588





:: برچسب‌ها: پرندگان , کالیفرنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: