تیم زنان ایران با كسب سومین برد صعود خود را قطعی كرد
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون تنیس روی میز؛ تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران روز گذشته ( سه شنبه ) به مصاف تیم ارمنستان كه در رنكینگ جهانی تیمی، جایگاه بالاتری در مقایسه با تیم ایران دارد، رفت و این تیم را شكست داد.

در نخستین دیدار، 'ندا شهسواری' بانوی المپیكی ایران 3 بر 1 حریف خود را مغلوب كرد.

در بازی دوم 'محجوبه عمرانی' مقتدرانه با نتیجه 3 بر صفر از سد حریف خود گذشت ودر آخرین دیدار 'پریسا صمدی' 3 بر 1 حریف خود را از پیش رو برداشت تا تیم ملی ایران با نتیجه قاطعانه 3 بر صفر تیم ارمنستان را شكست دهد.

سیما لیمو چی سر مربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با سایت فدراسیون گفت : عملكرد بانوان ایرانی در این رقابت ها تا كنون فوق العاده بوده است.

لیمو چی تصریح كرد: تیم ما هر سه دیدار خود را با موفقیت پشت سر گذاشت و توانست تمامی تیم هایی كه دارای رنكینگ بالاتری از تیم ایران در جهان بودند را از پیش رو بر دارد.

سر مربی تیم ملی بانوان در ادامه افزود: تیم ایران در رقابت های تیمی 2010 مسكو از ارمنستان شكست خورده بود كه با بازی دیدنی بچه ها توانستیم آنها را شكست دهیم و صعود خود را مسجل كنیم.

لیمو چی در پایان تاكید كرد: هدف كادر فنی و بازیكنان تیم این بوده است كه تیم ایران در مقایسه با تمامی رقابت های جهانی گذشته در رقابت های 2012 آلمان متفاوت ظاهر شود كه به لطف خدا تا كنون به این هدفمان رسیده ایم و با تمام توان در مقابل تیم ایرلند نیز به میدان خواهیم رفت.

1587





:: برچسب‌ها: سقوط , مربع , باغ وحش ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: