ران پال: اقتصاد آمریكا ورشكسته است
نوشته شده توسط : lsdf

ران پال در گفت وگو با شبكه خبری سی.ان.ان، نظام درمانی در آمریكا را با كشور سوئیس مقایسه كرد و اظهار داشت كشوری كه مدام در حال جنگ با سایر كشورها است، نمی تواند بیمه درمانی دولتی داشته باشد.

وی افزود : از یك طرف اقتصاد آمریكا ورشكسته است و از طرفی دیگر همواره درحال جنگ در سایر كشورها هستیم بنابراین دولت توان پرداخت هزینه های سرسام آور بیمه درمانی را ندارد.

ران پال كه به نامزد صلح طلب معروف است با انتقاد از سیاست های اوباما دراین زمینه گفت:دولت حق ندارد مردم را وادار به تامین هزینه پوشش درمانی اجباری كند.

نماینده مردم تكزاس درمجلس نمایندگان تصریح كرد شركت های دارویی و بیمه ای بین پزشكان و بیماران قرار گرفته اند و با سودجویی اجازه نمی دهند، پزشكان بدون واسطه به كار خود ادامه دهند. نظام پزشكی آمریكا در دست شركت های بزرگ قرار گرفته است.

ران پال كه دارای مدرك دكترای پزشكی است، خاطر نشان كرد: هروز هزینه های خدمات درمانی در حال افزایش است و در مقابل از كیفیت آن كاسته می شود.

دیوانعالی امریكا از روز گذشته رسیدگی به لایحه قانونی دولت مبنی بر اجباری كردن بیمه درمانی برای همه مردم را مورد بررسی قرار داده است.

امروز در بسیاری از ایالت ها از جمله نیویورك مردم دراعتراض به لایحه پوشش درمانی اوباما دست به تظاهرات زدند.

اروپام 2252**1908





:: برچسب‌ها: اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: