میرحسین موسوی: بر سر مواضع پیشین خود ایستاده‌ایم
نوشته شده توسط : lsdf
میرحسین موسوی و زهرا رهنورد از رهبران مخالف دولت ایران

میرحسین موسوی و زهرا رهنورد بیش از یک سال است که در حصر هستند

میرحسین موسوی، از رهبران مخالف دولت ایران، در آخرین تماس تلفنی خود با فرزندانش اعلام کرد: "هیچ چیز عوض نشده است. دخترانم شما بدانید که ما بر سر مواضع پیشین خود همچنان ایستاده‌ایم."

میرحسین موسوی ، زهرا رهنورد و مهدی کروبی از ۲۵ بهمن سال ۱۳۸۹ در زندان خانگی و تحت نظر ماموران امنیتی قرار گرفته‌اند.

به گزارش سایت کلمه، آقای موسوی در تماس تلفنی با فرزندانش گفته است: "ممکن است به دلایلی همین تنها امکان حداقلی چندماه یک بار برای کسب خبر از وضعیت ما با شما را هم قطع کنند." وی توضیح بیشتری در این زمینه نداده و از دلیل چنین احتمالی، اطلاع دقیقی در دست نیست.

خانم رهنورد نیز در این تماس تلفنی به فرزندان خود گفته است: "به دلایلی که خودتان خواهید فهمید، ما مدت ها امکان صحبت با یکدیگر را نداشته‌ایم."

با گذشت یک سال از حصر خانگی رهبران مخالف دولت ایران، فرزندان و هواداران آنها از بی اطلاعی از شرایط نگهداری آنها ابراز نگرانی می‌کنند.

سایت اصلاح طلب کلمه، چهارشنبه ۵ بهمن (۲۵ ژانویه) در همین خصوص نوشت زهرا ربانی املشی، عروس آیت الله منتظری در نامه ای به رهبر جمهوری اسلامی، به نگرانی شدید فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد از وضعیت سلامتی والدین خود اشاره کرده است.

فرزندان آقای موسوی در تماس تلفنی اخیر، در خصوص شایعه انتقال پدر و مادر خود به شمال کشور پرسیده اند که آقای موسوی و خانم رهنورد این موضوع را تکذیب کرده و بر تداوم زندانی بودن خود تاکید کرده اند.

این در حالی است که به گزارش سایت کلمه، فشارها بر دختران آقای موسوی و خانم رهنورد نیز دوباره افزایش یافته است.

به نوشته این سایت، از تدریس یکی از این دختران در دانشگاه الزهرا ممانعت شده است. همچنین، فرزندان این زوج تهدید به بازاشت و انتقال به زندان یا مکانی نامعلوم شده‌اند.

به دنبال اظهار نظر میرحسین موسوی در ارتباط با انتخابات مجلس در دیدار شهریور ماه گذشته با فرزندانش، ماموران امنیتی محدودیت های شدیدتری را علیه وی و خانم رهنورد اعمال کرده اند.

آقای موسوی در این دیدار، در مورد انتخابات مجلس نهم گفته بود: "با توجه به تداوم وضعیت فعلی نمی توان امیدی به انتخابات و شرکت در آن داشت."

به نوشته کلمه بعد از انتشار این موضع گیری، فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد چند ماه مطلقا از آنان بی خبر بوده اند و سپس، هرکدام از آنها تنها یک بار به طور جداگانه موفق به دیدن والدین خود شده اند و مجددا همه ارتباطات حضوری و تلفنی آنها قطع شده است.





:: برچسب‌ها: دختر , لا , برف ,
:: بازدید از این مطلب : 557
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: