سازمان حمایت مصرف كنندگان، اجازه كنارآمدن با افزایش قیمت خودرو را ندارد
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا، ‌'مهدی غضنفری‌'‌ كه در حاشیه سی امین گردهمایی علوم زمین در جمع خبرنگاران سخن می گفت، تصریح كرد سازمان حمایت موظف است با كمك سازمان تعزیرات حكومتی از افزایش غیرقانونی قیمت ها در هر كالایی جلوگیری كند.

به گفته وی، در زمان حاضر 'مدل قیمت گذاری' یكی از بحث های جدی میان خودرو سازان و سازمان حمایت مصرف كنندگان و تولید كنندگان است كه آیا نرخ گذاری براساس قیمت تمام شده خودرو باشد یا این كه نه، حاشیه بازار تعیین كننده خواهد بود.

وی تاكید كرد ‌بنابراین تا تدوین مدل و حصول توافق نهایی، ‌سازمان حمایت مصرف كنندگان و تولید كنندگان اجازه ندارد با افزایش غیرقانونی قیمت ها موافقت كند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به درخواست برخی خودروسازان برای افزایش قیمت ها گفت: ‌‌قرار بر این بود كه آنها مدارك و مستندات خود را به سازمان حمایت مصرف كنندگان و تولید كنندگان ارائه كنند و این سازمان تصمیم نهایی را اتخاذ كند.

به گفته غضنفری در صورتی كه برای سازمان حمایت، تحمیل هزینه های بالا و قرار گرفتن خودروسازان در حاشیه ضرر اثبات شد، قطعا با افزایش قیمت موافقت می كند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از خودرو سازان خواست تا همچون گذشته با دولت همكاری كرده و اجازه دهند نگرانی های آنها در باره احتمال ضرر از وضعیت قیمت ها، از مسیر قانونی خود پیگیری شود.

وی همچنین گفت كه تاكنون برای برخی خودروسازان بزرگ پرونده تخلف شكل گرفته و جریمه شده اند.

اقتصام **1601**





:: برچسب‌ها: عکس , درخت , سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
poorya در تاریخ : 1390/12/5/5 - - گفته است :

سلام عزیزم خوبی وب جالبی داری منو عاشق وبت کردی به وب ماهم یه سری بزن خوشحال میشم که اگر نظرتو در بارهی وبم بگی دوستت دارم





نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: