رقابت های انتخاباتی به صف های نماز جمعه كشیده شد
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا ،‌با اعلام ستاد نماز جمعه تهران؛ نمازگزاران تهرانی این هفته 20 دقیقه زودتر در صفوف نماز جمعه حاضر شدند؛ مصطفی محمد نجار وزیر كشور سخنران پیش از خطبه ها و آیت الله سید احمد خاتمی امامت نماز جمعه این هفته تهران را بر عهده داشت.

** امروز در دومین روز از تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم ؛ بازار تبلیغات در نماز جمعه تهران بسیار داغ بود ،‌در خیابان های اطراف دانشگاه تهران و همچنین در كنار در ورودی دانشگاه تهران تعداد زیادی از تبلیغ كنندگان حضور داشتند كه تراكت ها و پوسترها را در میان نمازگزاران پخش می كردند؛ آنان هنگام پخش این تراكت ها و پوسترها شعار تشكل های سیاسی مورد نظر خود را نیز سر می دادند.

** پوسترها و تراكت های انتخاباتی نمایندگان سنگفرش خیابان های منتهی به دانشگاه تهران را پوشانده بود.

** صحبت در مورد رای دادن به نمایندگان مجلس نیز بین نمازگزاران تهرانی گرم بود و آنها با در دست داشتن این تراكتها در گفت و گو با یكدیگر در خصوص فعالیتهای این افراد با هم تبادل نظر می كردند.

** كاندیداهای مستقل به نسبت پول كمتری را به تبلیغ كنندگان خود پرداخته بودند. یكی از این مبلغان كه برای یك نامزد مستقل تبلیغ می كرد در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: در ازای چند ساعت تبلیغ؛ پنج هزار تومان پول دریافت كرده ام در حالی كه یكی دیگراز مبلغان كه برای یكی از جبهه های سیاسی تبلیغ می كرد گفت:برای چند ساعت تبلیغ 20 هزار تومان دریافت كرده است.

** چاپ عكس روی تقویم سال نو بیشترین روش تبلیغاتی نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است اما برخی از نامزدها در تبلیغاتشان از پرچم مقدس جمهوری اسلامی و یا ادعیه استفاده كرده اند.

**با شروع نماز جمعه ؛ تبلیغات نامزدهای انتخابات متوقف شد؛ البته این توقف؛ فرصتی برای تجدید قوای دست اندركاران تبلیغات بود.

**سرلیست یكی از جبهه های غیر مطرح خود به میان نمازگزاران آمده بود و تراكت و روزنامه مربوط به جبهه اش را میان نمازگزاران پخش می كرد.

او با همان ظاهری كه در روز ثبت نام در نهمین دوره مجلس در فرمانداری حضور یافته بود در میان نمازگزاران حاضر شده بود.

** از حاشیه های جالب نماز جمعه این هفته تهران؛ دیر رسیدن برخی از چهره های مطرح به نماز بود كه برخی از خبرنگاران به مزاح می گفتند این موضوع شاید به دلیل حضور آنان در فعالیت های انتخاباتی باشد.

سیام/9121/1429/ع.ق 1568





:: برچسب‌ها: برلین , ایالات متحده ,
:: بازدید از این مطلب : 673
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: