پیرس برای بازی با هلند از نام لمپارد و فردیناند گذشت
نوشته شده توسط : lsdf
استوارت پیرس

سرمربی موقت تیم ملی انگلستان لمپارد و فردیناند را به اردو دعوت نکرده است

استوارت پیرس، سرمربی موقت تیم ملی انگلستان، برای بازی دوستانه هفته آینده مقابل تیم ملی هلند فرانک لمپارد و ریو فردیناند را به اردوی تیم ملی این کشور دعوت نکرده است.

لمپارد که در این فصل جایش را در ترکیب اصلی چلسی هم از دست داده، ۹۰ بازی برای تیم ملی انگلستان انجام داده و ۲۳ گل زده است. ریو فردیناند هم ۸۱ بار به پیراهن سه شیر به میدان رفته و در مقطعی بازوبند کاپیتانی را هم در اختیار داشته اما در ماه های اخیر با مصدومیت های متعدد دست و پنجه نرم کرده است. جان تری هم که اختلاف بر سر خلع او از کاپیتانی تیم به کناره گیری فابیو کاپلو از سرمربیگری تیم ملی انگلستان منجر شد، به دلیل مصدومیت زانو در این اردو غایب است. در غیاب تری، فردیناند و لمپارد، به احتمال زیاد استیون جرارد، هافبک لیورپول، بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست.

باشگاهی که بیشترین تعداد بازیکن را در تیم ملی انگلستان دارد منچستر یونایتد است که ۶ بازیکنش به اردو دعوت شده اند. در میان بازیکنان منچستری دعوت شده، تام کلورلی تاکنون با پیراهن تیم ملی انگلستان بازی نکرده است. این هافبک ۲۲ ساله در تابستان ۲۰۱۱ برای بازی دوستانه مقابل تیم ملی هلند به اردو دعوت شد، اما آن مسابقه به دلیل نا آرامی‌هایی که در لندن رخ داد لغو شد. بازیکن دیگری که ممکن است مقابل هلند اولین بازی ملی‌اش را تجربه کند فریزر کمبل، مهاجم ۲۴ ساله ساندرلند است. کمبل که به تازگی از مصدومیتی ۱۸ ماهه رها شده، قبلا در تیم ملی زیر ۲۱ ساله های انگلستان زیر دست استوارت پیرس کار کرده است.

در میان سه دروازه بان دعوت شده فقط یکی (جو هارت، دروازه بان منچسترسیتی) در لیگ برتر انگلستان بازی می کند. پیرس علاوه بر او، اسکات کارسون (بورسا اسپور ترکیه) و رابرت گرین (وست هام که در یک دسته پایینتر بازی می کند) را هم به اردو فرا خوانده است.

استوارت پیرس در بازی چهارشنبه آینده (۲۹ فوریه) مقابل هلند برای اولین بار، آنهم بعنوان سرمربی موقت، روی نیمکت تیم ملی بزرگسالان انگلستان می نشیند.

سرمربی دائم این تیم قرار است بعدا مشخص شود. پیرس ۴۹ ساله که قرار است در بازی های المپیک لندن تیم منتخب بریتانیا را هدایت کند، گفته هنوز خود را در اندازه سرمربیگری دائم تیم ملی انگلستان نمی داند، اما اگر هدایت این تیم در جام ملت های اروپای ۲۰۱۲ به او پیشنهاد شود، با کمال میل آن را خواهد پذیرفت.





:: برچسب‌ها: فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 640
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: