'تیتر انتخابات' را مردم جمعه دیگر می زنند
نوشته شده توسط : lsdf

این دیدگاه 'بتول احمدی' دانشجوی كارشناسی رشته ارتباطات درباره انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است كه امروز (شنبه) در سومین روز از تبلیغات داوطلبان نمایندگی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا عنوان شد.

وی كه به همراه خواهر نوجوانش برای خرید عید به بازار آمده بود، در خصوص اهمیت انتخابات در شرایط داخلی و بین المللی كنونی معتقد است: امروز چشم دشمنان ما به انتخابات ایران دوخته شده است.

وی ادامه داد: مردم ما در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان ثابت كردند كه برای حفظ ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل و لبیك به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تا جان در بدن دارند می ایستند.

خانم احمدی با تاكید بر این كه مجلس نماد مردم است گفت: با حضور خود در انتخابات و انتخاب افراد صالح؛ مجلسی را تشكیل خواهیم داد كه یار و همكار دولت باشد؛ چرا كه از این طریق، خدمت سرلوحه همه افراد در كشور می شود.

وی با اشاره به پیشرفت های ایران در دوره دولت نهم و دهم تصریح كرد: تكمیل این پیشرفت ها؛ مجلسی همراه با دولت را طلب می كند.

'علی آقایی' جوان 25 ساله كه مهندس كامپیوتر است گفت: در شرایطی كه استكبار با تبلیغات ضد كشور ما می خواهد مانع پیشرفت ایرانیان شود؛ وظیفه هر ایرانی است كه در انتخابات شركت كند.

وی یادآور شد كه حضور باشكوه مردم در انتخابات و انتخاب مجلسی با گرایش خدمت نه حاشیه، در حقیقت 'نه بلند' به آمریكا است.

'معراج جعفری' جوان 29 ساله كه دانشجوی كارشناسی ارشد علوم سیاسی است گفت: اهمیت این انتخابات فراتر از دوره های دیگر است؛ وقتی مقام معظم رهبری تاكید بر حضور حداكثری مردم دارند، خود نشان دهنده ویژه بودن انتخابات این دوره است.

وی ادامه داد: این انتخابات؛ نخستین انتخابات بعد از حوادث فتنه است، حضور گسترده مردم مهر باطلی بر ادعاهای فتنه گران و حامیان آنها خواهد بود.

جعفری با تاكید بر این كه مجلس ما نیاز به نمایندگانی دارد كه بتوانند در برابر استكبار ایستادگی كنند، گفت: تحقق این امر فقط با حضور گسترده مردم و انتخاب نامزدهای شایسته میسر خواهد بود.

'رقیه محمدیان' بانوی 45 ساله نیز با تاكید بر این كه در این دوره حضور مردم پرشورتر از دوره های قبل خواهد بود گفت: مردم ما با تاسی به رهبر معظم انقلاب در انتخابات مجلس پرشورتر از گذشته حاضر می شوند تا به دشمنان ثابت كنند كه آرمان های انقلاب را دنبال می كنند.

سیام**9121**2026





:: برچسب‌ها: سفر , فوتبال , سیاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: