دیدار هیات منتخب شهرداران استان فارس با مقامات شهری مالزی
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا از مالزی، محمدهادی منصوری مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان فارس در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، گفت: در این سفر رسمی كه با حضور جمعی از منتخبان حوزه شهرسازی و برنامه ریزی شهری استان انجام شده به دلیل قرابت فرهنگی و مذهبی با مالزی درصدد استفاده از تجربیات مدیران شهری این كشور و همچنین آشنا كردن آنها با جذابیت های گردشگری استان فارس هستیم.

منصوری تصریح كرد: با توجه به اینكه استان فارس از لحاظ تاریخی و فرهنگی دارای سابقه درخشان و از نظر آب و هوایی نیز دارای چهار اقلیم خاص به طور همزمان است، می تواند از نظر گردشگری مورد توجه خاص قرار گیرد و از همین رو درصدد هستیم از تجربیات مالزی كه توانسته است در زمینه گردشگری عملكرد موفقی داشته باشد، استفاده كنیم.

وی در ادامه خاطرنشان كرد: شهر شیراز با توجه به ظرفیت های گردشگری و طبیعی خاصی كه دارد در بین كشورهای خلیج فارس همواره به نام درالشفاء مشهور بوده و دارای پتانیسل جذب گردشگر از كشورهایی از قبیل مالزی است.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان فارس در ادامه گفت: بررسی بحث خواهرخواندگی ایالت ملاكا مالزی و استان فارس در حال انجام است كه از طریق سفارت جمهوری اسلامی ایران در مالزی زمینه امضاء تفاهم نامه خواهرخواندگی بین استان فارس و ایالت ملاكا صورت می گیرد.

منصوری همچنین خاطر نشان كرد كه هیات مذكور همچنین از منطقه صنعتی اسكندر در مالزی نیز بازدید داشته اند و با توجه به اینكه مقامات مالزیایی چشم انداز روشنی برای این منطقه صنعتی طراحی كرده اند، تبادل تجربیات مدیران دو طرف نیز می تواند باعث استفاده از فرصت های موجود برای هر دو طرف شود.

وی گفت: شهرداران منتخب استان فارس در ادامه سفرشان فردا در یك دوره آموزشی كه با حضور یكی از اساتید شهرسازی شهر كوالالامپور برگزار می شود، شركت می كنند.

آساق**335





:: برچسب‌ها: جزیره , انگور چینی , باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 593
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: