فتاحی:دیدار تداركاتی سپاهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین لغو شد
نوشته شده توسط : lsdf

فتاحی كه به همراه این تیم در اردوی آنتالیای تركیه بسر می برد ، روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:مسوولان تیم سپاهان پس از آگاهی از اینكه سرمربی تیم پارتیزان بلگراد صربستان اسراییلی است، این دیدار را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین لغو كرد.

وی در خصوص چگونگی تشكیل اردوی آمادگی تیم سپاهان در تركیه اظهار داشت:با تعطیل شدن مسابقات فوتبال باشگاه های برتر ایران ، مسوولان باشگاه به منظور آنكه بازیكنان این تیم از شرایط ایده آل دور نباشند تصمیم به تشكیل این اردو گرفتند.

تیم سپاهان اردوی خود را از روز پنجشنبه گذشته در شهر آنتالیا برگزار كرد و در مدت هشت روز حضور این تیم در تركیه ، بازیكنان ضمن انجام تمرینات خود در دو نوبت صبح و بعداز ظهر، دو بازی دوستانه نیز برگزار خواهند كرد.

فتاحی در ادامه گفت : به جز ' جلال حسینی ' مدافع تیم سپاهان كه در اختیار تیم ملی فوتبال ایران قرار دارد ، تمامی بازیكنان از جمله ' محرم نویدكیا و عماد رضا ' كه از مصدومیت رنج می برند نیز در اردو حضور دارند و ' احمد جمشیدی ' كه به تازگی از ناحیه كمر مورد عمل جراحی قرار گرفته است نیز همراه تیم است.

مدیر اجرایی تیم سپاهان در باره دیدارهای تداركاتی این تیم در آنتالیا اظهارداشت با برنامه ریزی صورت گرفته ، تیم سپاهان در روزهای یكشنبه و چهارشنبه هفته جاری دو دیدار تداركاتی با تیم هایی از كشورهای قرقیزستان و بلاروس در ساعت 18:30 دقیقه به وقت محلی برگزار خواهد كرد.

وی با اشاره به حضور نهمین بار تیم سپاهان در رقابتهای فوتبال باشگاه های آسیا گفت : با توجه به اینكه تیم سپاهان روز هفدهم اسفندماه در چارچوب رقابتهای فوتبال قهرمانی باشگاه های آسیا به مصاف تیم النصر امارات عربی متحده می رود و این دیدار در ساعت 18:30 برگزار خواهد شد ، بگونه ای برنامه ریزی كرده ایم كه هر دو دیدار تداركاتی این تیم راس این ساعت برگزار شود.

فتاحی با اشاره به اسكان تیم سپاهان در هتل پالیستا آنتالیا اظهارداشت : تمامی شرایط در این هتل برای تیم سپاهان مهیاست و افزون بر این تیم ، تیم های دیگری از كشورهای مختلف در این هتل اردو زده اند.

خاورم ** 230





:: برچسب‌ها: بارسلونا , سفر , رقص ,
:: بازدید از این مطلب : 603
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: