رحمتی :ملی پوشان در دیدار مقابل اردن بیشتر مراقب سلامتی خود بودند
نوشته شده توسط : lsdf

سیدمهدی رحمتی در پایان تمرینات تیم ملی فوتبال دركمپ تیم های ملی درجمع خبرنگاران،افزود: شرایط خیلی خوبی در دوبی برای بازیكنان مهیا شده بود و با تمرینات منظمی كه دراین كشور برگزار كردیم به دیدار تیم اردن رفتیم.

وی افزود: تیم های فوتبال كشور های عربی همواره دردیدار مقابل ایران با تمام قوا ظاهر می شوند البته این موضوع درباره تیم اردن كه این روزها شرایط خوبی نیز دارد دو چندان شده بود.

دروازه بان تیم ملی فوتبال كشورمان ادامه داد: با این همه در این دیدار و از همان ابتدا ما تیم برتر میدان بودیم و می توانستیم با 2 گل از این تیم پیش بیفتیم اما متاسفانه نتوانستیم به گل برسیم و در حالی كه تیم برتر بودیم 2 گل برخلاف جریان بازی از این تیم دریافت كردیم.

رحمتی تصریح كرد: البته چون بازی دوستانه بود اكثر بازیكنان مراعات ساق های خود را می كردند از این رو می توان اظهار داشت ما با تمام قوا برابر اردن ظاهر نشدیم.

وی درادامه اطمینان داد: به طور حتم در بازی مقابل قطر با تمام قوا حاضر خواهیم شد و با پیروزی مقابل این تیم به عنوان تیم اول از این گروه صعود خواهیم كرد.

وی درخصوص خطای پنالتی كه دردیدار مقابل اردن انجام داد نیز گفت: خطایی در كار نبود زیرا من ابتدا توپ را زدم و سپس بازیكن حریف را اما این بازیكن با كار حرفه ای كه انجام داد داور را به اشتباه انداخت و اعلام ضربه پنالتی به سود اردن شد.

9144/1647





:: برچسب‌ها: ابرها , روش ,
:: بازدید از این مطلب : 573
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: