هرگونه تعدی به ایران، به نابودی رژیم صهیونیستی منجر می‌شود
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا از بیروت، 'غضنفر ركن آبادی'سفیر جمهوری اسلامی ایران در كنفرانس دو روزه 'بهار عرب... دگرگونی‌ها و انتظارات' در 'دانشگاه الحكمة' لبنان كه با حضور جمعی زیادی از اساتید و شخصیتهای علمی و سیاسی لبنان برگزار شد، افزود: جمهوری اسلامی ایران تمامی امكانات دفاعی و بازدارنده خود را در راستای ایجاد امنیت، ثبات و استقرار در منطقه و جهان به كار گرفته است.

وی با اشاره به تاریخچه سیاسی منطقه و تحولات سریع آن افزود: همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بیش از سه دهه قبل، ما شاهد تحقق پیروزهای عظیم مردم علیه توطئه های استكبار جهانی و رژیم صهیونیستی بودیم.

سفیر كشورمان با اشاره به بیداری اسلامی منطقه تصریح كرد: یكی از دستآوردهای مهم انقلاب اسلامی، حصول بیداری اسلامی و هوشیاری ملت های منطقه در برابر سلطه جویی های آمریكا و اشغالگری رژیم صهیونیستی است.

ركن آبادی با اشاره به عقب نشینی ذلت بار رژیم صهیونیستی از سرزمین های اشغالی جنوب لبنان در سال 2000 میلادی تأكید كرد: تحقق این پیروزی ها و نیز حماسه عظیم پیروزی مقاومت اسلامی در جنگ سی و سه روزه، تنها با الگوپذیری از انقلاب اسلامی ایران ممكن بوده است.

ركن آبادی با اشاره به بیداری اسلامی مردم منطقه ادامه داد: بدیهی است كه دیدگاه بنیانگذاران بیداری اسلامی منطقه در بسیاری از موارد با اصول جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت‌ها و كوتاه كردن دست بیگانگان از دخالت در امور داخلی كشورها، مطابقت دارد.

وی با اشاره به سرنگونی نظام های دیكتاتور منطقه تصریح كرد: بسیاری از نظام هایی كه توسط آمریكا با هدف تأمین منافع رژیم صهیونیستی در منطقه ایجاد شده بودند، طی جریان بیداری اسلامی در برابر خشم و غضب مردم منطقه قرار گرفته و به سرعت سرنگون شدند.

سفیر كشورمان با اشاره به پیروزی های مستمر كشورهای مقاوم در برابر توطئه های دشمنان اسلام اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در برابر پیروزهای مردم منطقه عاجز شده و همچنان به حملات و تجاوزهای خود علیه مردم مظلوم فلسطین و مقدسات آنها ادامه می دهد.

ركن آبادی با اشاره به ادامه توطئه های غرب علیه كشورهای منطقه ادامه داد: غرب تحت شعار ایجاد اصلاحات و گسترش آزادی، درصدد ضربه وارد كردن به نظام سوریه به عنوان یكی از پایگاه های مهم مقاومت در منطقه است.

وی گفت: ما در جمهوری اسلامی ایران به عنوان با ثبات ترین كشور منطقه، تمام امكانات دفاعی و بازدارنده خود را در خدمت گسترش امنیت و ثبات در منطقه و جهان قرار دادیم.

ركن آبادی با اشاره به عوامل گسترش امنیت و ثبات در منطقه تصریح كرد: هنگامی كه استكبار جهانی دست از دخالت در امور داخلی كشورهای منطقه بردارد و به حق مردم در تعیین سرنوشت خود اعتراف كند، در این صورت، منطقه روی آسایش و آرامش خواهد دید.

خاورم*2023**1030** 3404





:: برچسب‌ها: استرالیا , لندن ,
:: بازدید از این مطلب : 614
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: