بیداری اسلامی در پرتو وحدت مسلمانان به نتیجه می رسد
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا از بیروت، مراسم سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور 'غصنفر ركن آبادی' سفیر جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از شخصیت های سیاسی، حزبی، مسیحی و اسلامی لبنان در شهر 'بعلبك' واقع در شرق این كشور برگزار شد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با ایراد سخنانی ضمن تأكید بر وحدت مردم لبنان گفت: جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همچنان در معرض انواع توطئه ها، دسیسه ها و ترورهای سران انقلاب، جنگ تحمیلی و تحریم های اقتصادی و علمی بوده است.

وی در ادامه گفت: امروز ایران با پشت سر گذراندن تمام مراحل سخت و دشوار توانسته است روز به روز در عرصه های اقتصادی، نظامی، تكنولوژی و فضانوردی به پیشرفت های چشمگیری دست یابد.

ركن آبادی ادامه داد: مردم ایران نشان دادند كه دوستدار فرهنگ، ایمان و ولایت هستند و كلیه سیاست های خصمانه غرب علیه مردم ایران در طول سی و سه سال بیهوده و بی ثمر بوده است.

سفیر كشورمان در ادامه سخنان خود با اشاره به تحریم اقتصادی غرب علیه ایران تصریح كرد: این تحریم ها خود نقطه پرش و صعود ایرانی‌ها به سمت قله پیشرفت های علمی بوده است.

ركن آبادی با تأكید بر همسبتگی ایران با ملت های مظلوم منطقه در راستای تحقق آرمان ملی آنها گفت: بیداری اسلامی منطقه در حقیقت با هدف سرنگونی مهره‌ها و سرسپردگان آمریكایی - صهیونیستی كه در خدمت اجرای سیاست های سلطه جویانه آنان در منطقه قرار داشته اند، شكل گرفته است.

شیخ 'محمد یزبك' رییس شورای دینی حزب الله در این مراسم نیز ضمن تبریك فرا رسیدن سی وسومین پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: ما ضمن محكوم كردن توطئه های دشمنان اسلام در ایجاد شكاف میان مسلمانان جهان بر وحدت میان اهل سنت و شیعیان تأكید می كنیم.

وی با اشاره به اوضاع جاری مصر افزود: امیدواریم مردم مصر به دور از هرگونه سازش با رژیم صهیونیستی در مسیر شكوفایی و پیشرفت گام بردارند.

رییس شورای دینی حزب الله با اشاره به اوضاع جاری سوریه خطاب به اعراب گفت: شما از ارائه راه حل برای بحران این كشور درمانده اید و در فرستادن پرونده سوریه به شورای امنیت عجله می كنید.

شیخ یزبك ضمن تأكید بر ایجاد گفتگو برای حل بحران سوریه گفت: بیداری اسلامی امروز در رویارویی با توطئه های دشمنان قرار گرفته است.

شیخ 'احمد قطعان' رییس جمعیت 'قولنا والعمل ' نیز در این مراسم با اشاره به تحركات مغرضانه برخی برای ایجاد شكاف میان اهل سنت و شیعیان گفت: این تحركات از سوی فتنه گران با هدف خدمت به رژیم صهیونیستی وآمریكا صورت می گیرد.

وی ادامه داد: ما بر طرح هفته وحدت اسلامی به عنوان ابزاری برای رویارویی با توطئه گران در ایجاد فتنه میان مسلمانان جهان با هدف خدمت به رژیم صهیونیستی تأكید می كنیم.

1592

خاورم*2023 **1030





:: برچسب‌ها: هندوستان , انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 676
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: