همه از کار جمعی جبهه متحد اصولگرایان حمایت کنیم
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش خبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به این که برخی رقیبی را برای جریان اصولگرا متصور نیستند، افزود: در صحنه عملیات فرمانده ای موفق است که بدترین شرایط را برای خود پیش بینی کند. همه گمانها را باید در نظر بگیرید تا در مواجهه با سختی ها شکست نخورِید. اما اگر به حالت خوشبینانه و با دست کم گرفتن رقیب بخواهیم وارد صحنه شویم حتما شکست خواهیم خورد و شاهد این مثال هم انتخابات شورای شهر دوم  است که با تعدد لیست اصلاح طلبان، اصولگرایان توانستند با یک لیست پیروز انقلاب شوند.

وی با اشاره به اینکه اگر جبهه متحد اصولگرایان و گروههای دیگر مثل پایداری رای نیاورند برای آیت الله مهدوی کنی، آیت الله مصباح و ... بد می شود گفت: ما نباید بگذاریم که در این شرایط خدشه ای به انقلاب وارد شود و باید چهره های انقلابی را حفظ کنیم چرا که شرایط سخت تری را در پیش داریم.

رییس سابق سازمان ملی جوانان در پاسخ به اتهامی که برخی جبهه های نوپدید مطرح می سازند مبنی بر اینکه برخی نهادها  در خدمت جبهه متحد اصولگرایان است، گفت: این شبهات و این حرفها صحیح نیست چرا که می توان گفت مثلا دولت نیز با فلان جبهه است و یا مرکز اسناد انقلاب امکاناتش را در اختیار جبهه پایداری قرار داده است. از این رو نباید برای متهم کردن افراد و گروهها مستمسک به هر چیزی شویم.

بذرپاش با اشاره به هجمه های سنگین علیه فهرست جبهه متحد اصولگرایان به اتهاماتی که به جبهه متحد زده می شود مبنی بر آنکه سهمیه بندی در آن حاکم بوده اشاره کرد و گفت: نمی شود گفت در یک لیست تمام افراد صالح هستند بلکه افراد اصلح نیز وجود دارند اما در یک فرایند و در یک تصمیم جمعی وقتی یک فهرست بیرون می آید همه باید از آن حمایت کنند.

وی در ادامه افزود: در پایداری نیز برخی افراد مورد اعتراض بدنه این جبهه هستند و طرفداران جبهه پایداری از حضور برخی افراد در این فهرست ناراضی هستند.

معاون سابق رییس جمهور گفت: مگر تک تک افراد حاضر در فهرست جبهه پایداری به تایید آیت الله مصباح رسیده است؟ حتما اینطور نیست.

بذرپاش با اشاره به اینکه موضوع ما کوتاه آمدن از آرمانها نیست، گفت: چه کسی از جبهه پایداری خواسته از آرمانهایش کوتاه بیاید؟ اگر بخواهیم مصداقی فرض کنیم اشکال به همه وارد است.

وی خاطرنشان کرد: مدلی که در حال حاضر با آن مواجه ایم یعنی تقابل نیروهای انقلاب با یکدیگر و نوع مواجهه ما با دشمن، اصلا مناسب نیست.

بذرپاش گفت: اگر بخواهیم وارد مصداق ها شویم و اشکال تراشی کنیم بنده بهتر و بیشتر از همه برخی از اعضای جبهه پایداری را می شناسم و تا به حال سعی کرده ام که در خصوص این افراد هیچ حرفی نزنم.

وی در ادامه عنوان داشت: نباید کار را به جایی برسانیم که به زد و خورد بچه های انقلاب تبدیل شود. اگر برخی محکم بایستند و بگویند فلان فرد در لیست نباشد خوب، عده ای همه در مقابل آنها ایستاده و می گویند فلانی هم نباید در لیست باشد.

انتهای پیام/





:: برچسب‌ها: بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 540
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: