راه رشد و تعالی كشور، تقویت تولیدات داخلی است
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم عزیزی افزود: تقویت تولیدات داخلی به معنای افزایش صادرات و كسب درآمدهای سرشار ارزی برای كشور و در نهایت ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی است كه در راه دستیابی به این مهم باید با تشریك مساعی و همكاری، قدمهای مناسبی برداریم و موانع پیش رو را برطرف كنیم.

وی دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری به استان كرمانشاه را بسیار ارزنده توصیف و حجم اعتبارات تخصیص یافته به استان را بی نظیر عنوان كرد.

عزیزی افزود: در حوزه كشاورزی استان كرمانشاه، علاوه بر اعتبارات سالیانه سازمان جهاد كشاورزی استان، بیش از 11 هزار و 380 میلیارد ریال نیز در سفر رهبر معظم انقلاب برای این حوزه تخصیص یافته است.

وی گفت: در قانون بودجه سال جاری 85 درصد از هزینه های مربوط به اجرای طرحهای آب و خاك را دولت تامین و تنها 15 درصد را كشاورزان به عنوان سهم آورده تامین می كنند كه حتی می تواند با لحاظ كردن خدمات كشاورزان، سهم دولت به 100 درصد نیز افزایش یابد.

معاون برنامه ریزی رییس جمهوری همچنین از عملكرد وزارت ورزش در حوزه استان كرمانشاه تقدیر كرد و گفت: این وزارتخانه بسیار فعال است و درپی سفر رهبر معظم انقلاب هم بالغ بر پنج هزار و 410 میلیارد ریال برای این حوزه تخصیص یافته است.

وی همچنین درباره توسعه پروازها از فرودگاه كرمانشاه به عنوان هاب پروازی منطقه غرب كشور، گفت: مسوولین استان باید ابتدا هاب بودن فرودگاه بین المللی كرمانشاه را اثبات كنند تا شركت هواپیمایی كشوری كه متولی حاكمیتی امور در زمینه هایی مانند صدور مجوزها، طرحهای توسعه ای، هاب منطقه ای و سایر سیاست گذاری هاست، دراین زمینه نظر مساعد داشته باشد بخصوص برای برقراری پرواز كرمانشاه به نجف هم اقدام نماید.

571/567/245





:: برچسب‌ها: اقیانوس , سبز , نقاشی های دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 617
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: