بستن شیر نفت بر روی كشورهای اروپایی نشانه قدرت ایران است
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز دوشنبه افزود: باید ارزش این قدرت عظیم كشور كه برخاسته از علاقه ملت و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری است را بدانیم و با تدبیر و تدبر همچنان در جهان حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی ادامه داد: همه انسانها باید مطیع خدواند و رسولش باشند و مدیران ما هم باید چنین رویه ای را در پیش گیرند تا بتوانند زندگی شان را وقف مردم و اهداف الهی نمایند.

وی بهترین كار ممكن در شرایط كنونی را كسب رضای خداوند و انجام كارهای مردم پسند و خیر عنوان كرد و گفت: امیدوارم كار جهادی مدیران استان و وزارتخانه های مربوطه در تحقق مصوبات سفر مقام معظم رهبری نمایان شود تا استان كرمانشاه از وضعیت كنونی به سمت تعالی و توسعه گام بردارد.

وی از مسوولین خواست تا با پشتكار و جدیت، مصوبات سفر مقام معظم رهبری را بصورت صد چندان جدی بگیرند تا مردم شیرینی حضور حماسی رهبر بزرگوار انقلاب را در حوزه توسعه و عمران علاوه بر جنبه های معنوی این سفر، درك نمایند.

امام جمعه كرمانشاه در پایان از تلاشهای آقای ابراهیم عزیزی معاون رییس جمهوری كه مسوول پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان می باشد نیز قدردانی نمود.

571/567/245





:: برچسب‌ها: باغ وحش , تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 543
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: