مشاركت مردم در انتخابات تعیین كننده اقدامات بعدی دشمن است
نوشته شده توسط : lsdf

سردار سرتیپ 'سیدمحمد حجازی' دوشنبه شب درجمع خانواده های شهدا و دانشجویان دانشگاه كاشان گفت: ایالات متحده امریكا هرگز جرات حمله نظامی به ایران را ندارد، اما برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران سه محور را پیگیری می كند.

وی افزود: فشار خارجی و بسیج جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی در كنار تحریم، فشار سیاسی و ترور از نقشه های استكبار جهانی برای رویایی با نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینكه محور دوم توطئه های آنها هماهنگ كردن ضد انقلاب و معاندین نظام اسلامی است، تاكیدكرد: اما مهمترین محور كارساز برای آنها جدا كردن و بی اعتماد ساختن مردم نسبت به مسوولان نظام است.

سردار حجازی تصریح كرد: یكی از عرصه های همبستگی مردم و نظام انتخابات است و میزانی برای تصمیم گیری های دشمنان در قبال جمهوری اسلامی ایران است.

وی با توجه به بصیرت، آگاهی و حضور مردم غیور ایران در صحنه های مختلف تاكید كرد: هم اكنون مهمترین مساله در انتخابات، انتخاب فردی است كه دیانت و ولایت پذیری او ثابت شده باشد.

سردار حجازی، موقعیت استراتژیك ایران و وجود ذخایر ارزشمند انرژی در خلیج فارس را یادآور شد و افزود: جمهوری اسلامی ایران در صورت همبستگی داخلی، لقمه ای گلوگیر برای دشمنان است كه توان مقابله با آن را ندارند.

1724/7431/562





:: برچسب‌ها: خانه , فرمت مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 618
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: