جدال كفاشیان با نائب رئیسان خود
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، این انتخابات در حالی برگزار می شود كه 'مهدی تاج' و 'عزیزالله محمدی' نایب رییسان فعلی فدراسیون فوتبال تیم مشتركی را تشكیل داده و برای دستیابی صندلی ریاست این فدراسیون رقیب 'علی كفاشیان' شده اند.

پیش از این نیز فوتبال كشور شاهد رقابت نائب رئیس و رئیس برای رسیدن به صندلی قدرت فوتبال بوده است.

زمانی كه چهار سال قبل كفاشیان به ریاست فدراسیون فوتبال رسید پس از چند ماه مشخص شد كه وی با مهدی تاج نایب رییس خود اختلاف نظر زیادی دارد اما این اختلاف پس از مدتی علنی شد و هرچه به روز انتخابات نزدیكتر می شویم اختلاف نظر این دو زیادتر می شود.

تاج كه برای ریاست فدراسیون ثبت نام كرده بود پس از چند روز انصراف خود را اعلام كرد وبه نفع عزیزمحمدی نایب رییس دوم فدراسیون و رییس سازمان لیگ كنار كشید تا ثابت شود ان دو نایب رییس از چندی پیش با هماهنگی هم به دنبال تصاحب ریاست هستند.

از سوی دیگر علی كفاشیان نیز در زمان ثبت نام برای مجمع، اسامی نایب رییسان پیشنهادی خود را اعلام كرد كه در این بین نامی از تاج و محمدی دیده نمی شود، حتی كفاشیان بارها اعلام كرده است در صورت انتخاب دوباره به عنوان رییس فدراسیون برنامه های زیادی برای تغییرات اساسی در تیم مدیریتی دارد.

به نظر می رسد كفاشیان پس از چهار سال ریاست به این نتیجه رسیده كه باید در تصمیمات اتخاذ شده نیز نفر اول باشد و اجازه ندهد همكارانش بیش از جایگاه خود در تصمیم گیری ها دخالت داشته باشند.

با این اوصاف باید در چند روز آینده نیز منتظر اقدامات عزیزمحمدی و تاج در یك سو و كفاشیان در سوی دیگر برای جلب رضایت اعضای مجمع باشیم.

در این بین باید اشاره ای به نام 'محمدحسین قریب' مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران باشیم كه به عنوان گزینه وزارت ورزش و جوانان ثبت نام كرده است اما در چند روز اخیر در سكوت مطلق بوده و هنوز اظهار نظری از وی نشنیده ایم.

قریب در باشگاه استقلال كارنامه خوبی از خود برجای گذاشت و حتی جمعی از اهالی فوتبال بخصوص آبی پوشان را نیز با خود همراه كرده است. حال باید دید با توجه به دوری چند ساله اش ، اعضای مجمع به وی اعتماد می كنند و آیا شانسی در رقابت با كفاشیان و عزیزمحمدی خواهد داشت.

با تمامی این تفاسیر فوتبال ایران برای جبران فاصله خود با سطح اول آسیا نگاه ویژه ای به این انتخابات دارد تا شاید روزهای روشن به فوتبال كشور لبخند بزند.

(از: امیر میرزاییان)

3783**1553





:: برچسب‌ها: سیاه , دوچرخه , فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 717
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: