دعوت مهندسان كشور از مردم برای شركت گسترده در انتخابات
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش خبرگزاری ایرنا،در بخشی از بیانیه مهندسان ایران اسلامی آمده است:بی تردید هم اكنون ایران اسلامی به كشوری تبدیل شده است كه نه تنها معادلات و مناسبات منطقه ای بلكه تحولات اجتماعی و سیاسی بین المللی كاملا متاثر از مواضع اصولی و عدالت خواهانه آن است.

این بیانیه می افزاید:ظهور قدرت جدید و ناشناخته اراده مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی، پازل هماهنگ و از پیش ساخته جهان دو قطبی را بر هم زده و آغازگر سونامی غلبه اراده ملت ها بر حاكمان مستبد و دست نشانده گردید.

مهندسان ایران اسلامی با تقدیر از حماسه آفرینی مردم شریف و هوشیار كشور در راهپیمایی عظیم و حیرت آور 22 بهمن سال جاری كه اراده الهی در آن متجلی بود، موقعیت حساس بین المللی و ضرورت نقش آفرینی بموقع و الهام بخش انقلاب اسلامی را یادآور و از اقشار مختلف مردم برای حضور باشكوه و تأثیر گذار در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی كه یكی از مظاهر مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دعوت كرد.

در این بیانیه تاكید شده است كه حضور همه جانبه مردم برای شركت در این دوره از انتخابات كه از حساسیت بالایی برخوردار است، بیانگر درایت و فرزانگی این ملت بوده و پشتوانه ای قوی برای نظام در دیپلماسی بین المللی محسوب شده و موجب می شود تا در تمامی عرصه های حساس، حضور ایران اسلامی به عنوان وزنه ای سنگین و غیر قابل چشم پوشی محاسبه گردد.

این بیانیه می افزاید :همچنین دقت در انتخاب نمایندگان اصلح, متعهد به مبانی و اصول انقلاب و قانون اساسی، متخصص و توانمند و بیزار از كانون های قدرت و ثروت موجب می گردد تا مجلسی تشكیل شود كه به حق عصاره فضائل ملت بوده و با تمام توان كمر به خدمت جامعه بسته و تا تحقق آرمانهای والای انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از پای ننشیند.

سیام**1053*1580





:: برچسب‌ها: خیابان ,
:: بازدید از این مطلب : 619
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: