دایی:برای كسب سه امتیاز به مصاف استقلال می‌رویم
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی باشگاه راه آهن شهرری، 'علی دایی' افزود: بازیكنان ما نشان داده‌اند كه برابر تیم‌های بزرگ خوب بازی و نتایج مطلوبی كسب می‌كنند.

وی اظهار داشت: در ادامه فصل بازی‌های بسیار سختی برابر استقلال، سپاهان، تراكتورسازی و پرسپولیس داریم كه سه تیم اول مدعی قهرمانی هستند و البته در لیگ برتر بازی سخت و آسان نداریم.

وی اظهار داشت: همه تیم ها سعی دارند تا فاصله خود را با بالایی جدول كم كنند و اعتقاد دارم شایستگی راه‌آهن بیشتر از این بوده و ناكامی‌ ما در این فصل دلایل زیادی داشته است.

دایی با بیان این كه اشتباه‌های داوران یكی از دلایل ناكامی‌ تیمش تا این جای لیگ برتر بوده است، گفت: امیدوارم در پایان فصل، سرنوشت ما با اشتباهات داوری گره نخورد.

وی ادامه داد: در چند بازی اخیر برابر مس سرچشمه، شهرداری تبریز، داماش و نفت آبادان اشتباه داوری باعث شد امتیازهای زیادی را از دست بدهیم كه اگر این گونه نبود، اكنون در حاشیه امنیت قرار داشتیم.

وی افزود: اشتباه داوری جزیی از فوتبال است كه برخی تیم‌ها از آن سود می‌برند و برخی متضرر می‌شوند و درخواست من از كمیته‌ داوران این است كه در بازی‌های باقی مانده لیگ برتر از بهترین داوران برای قضاوت استفاده كنند تا سرنوشت ما در پایان فصل به اشتباهات داوران گروه نخورد.

وی همچنین در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال گفت:تمایلی ندارم درباره انتخابات اظهار نظر كنم اما امیدواریم هر اتفاقی كه می‌افتد به علاقمندان فوتبال كمك كند و به سود فوتبال كشور باشد.

688/**1440





:: برچسب‌ها: عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 563
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: