تیم لوبون آمل نماینده مازندران در لیگ برتربسكتبال جانبازان ومعلولان كشورشد
نوشته شده توسط : lsdf

' یحیی عسگری پور ' روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : تیم لوبون آمل در دیدار پایانی این مسابقات كه در قزوین برگزار شد ، با نتیجه 73 بر 52 از تیم پگاه فارس شكست خورد و با كسب عنوان نائب قهرمانی به همراه این تیم به لیگ برتر صعود كرد.

وی اضافه كرد : تیم لوبون آمل در مرحله نهایی این مسابقات دو پیروزی قاطع برابر تیم آسایشگاه فیاض بخش مشهد كسب كرد و در دیدار نهایی مغلوب تیم پگاه شیراز شد.

عسگری پور ، صعود این تیم به مرحله مسابقات لیگ برتر بسكتبال باویلچر جانبازان و معلولان باشگاه های كشور را قابل پیش بینی و ارزشمند خواند و گفت : تیم لوبون آمل با آمادگی كامل به مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یك بسكتبال باویلچر جانبازان و معلولان باشگاه های كشور به قزوین سفر كرد و خوشبختانه در كسب نتیجه دلخواه نیز موفق بود.

وی افزود : بازیكنان تیم لوبون امسال در مجموع با وضعیت خوبی در مسابقات لیگ حضور داشتند و پس ازسال ها دوری از لیگ برتر ، بار دیگر از سال آینده در این مسابقات حضور خواهند یافتند.

عسگری پور با بیان اینكه صعود به مسابقات لیگ برتر بسكتبال باویلچر جانبازان و معلولان باشگاه های كشور گام بزرگی برای نشان دادن توانمندی بازیكنان بومی شهرستان آمل است ، گفت : این توان در بازیكنان تیم لوبون وجود دارد كه با همین نفرات و هدایت ' محمد ملكشاه' ، مربی نام آشنای بسكتبال مازندران در لیگ برتر نیز شگفتی ساز شوند.

وی افزود : بسكتبالیست های جانباز و معلول آملی از سال 62 در لیگ های استانی و كشوری حضور دارند و با تجربه های فراوان اكنون به مسابقات لیگ برتر صعود كردند.ك/3

7327/1654





:: برچسب‌ها: هندوستان , ماکرو ,
:: بازدید از این مطلب : 661
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: