جدال ماشین سازی با نیروی زمینی و گهرزاگرس با شیرین فراز برای دوم شدن
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا، در هفته بیست و یكم این رقابت ها كه امروز و فردا با انجام 14 بازی از دو گروه دنبال می شود، دیدارهای حساس و سرنوشت سازی بین تیم های بالا و ته جدولی برگزار می شود و هر تیمی با كسب پیروزی در این دیدارها می تواند با ایجاد حاشیه امنیت برای خود با خیالی آسوده تر به ادامه رقابت ها بپردازد.

ماشین سازی تبریز كه در گروه ب این رقابت ها جای گرفته و تا دو سه هفته پیش یكی از مدعیان اصلی گروه خود بود با رقم زدن نتایج ضعیف در دیدارهای نیم فصل دوم، صدر جدول را از دست داد و موقعیت دومی این تیم نیز در جدول رده بندی این گروه با ظهور تیم هایی مثل گهر زاگرس، نیروی زمینی و شیرین فراز به خطر افتاد.

این تیم تبریزی در این هفته از رقابت ها، فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر تبریز، دیدار سختی مقابل نیروی زمینی تهران خواهد داشت كه خود از مدعیان كسب عنوان دومی در جدول و صعود به مرحله 'پلی آف' است.

اگر تیم ماشین سازی خواهان این است كه حداقل رده دوم را در اختیار گیرد و به عنوان تیم دوم به بازی پلی آف راه یابد باید در بازی خانگی فردا سه امتیاز را كسب كند.

در غیر این صورت تیم گهر زاگرس با فرصت طلبی كه در بازی های هفته های گذشته از خود نشان داده با برتری مقابل شیرین فراز فاصله خود را با تیم های سوم به پایین تر جدول زیادتر می كند

و خود را مدعی اصلی صعود به بازی پلی آف معرفی خواهد كرد.

هرچند نمی شود صعود مستقیم تیم آلومینیوم هرمزگان از این گروه به لیگ برتر را قطعی دانست اما این تیم با تیم دوم جدول هشت امتیاز فاصله دارد و بعید به نظر می رسد تیم های تعقیب كننده بتوانند این تیم را در جدول رده بندی بگیرند.

در سایر بازی های گروه ب در این هفته، تربیت یزد با استقلال صنعتی اهواز عصر امروز به مصاف هم رفتند و شهرداری یاسوج با برق شیراز، گل گهر سیرجان با پاس، آلومینیوم با نساجی قائم شهر و نفت مسجد سلیمان با كاوه به مصاف هم می روند.

رقابت های لیگ دسته یك در گروه الف، وضعیت متفاوت تری در مقایسه با گروه ب دارد و شانس صعود تیم های پیكان به همراه ایرانجوان بوشهر و شهرداری بندرعباس به طور مستقیم از این گروه وجود دارد.

تیم گسترش فولاد تبریز كه در این گروه جای گرفته و با آمدن هادی برگی زر از چهار بازی سه پیروزی و یك تساوی كسب كرده هر چند امیدی برای راهیابی به لیگ برتر و یا بازی پلی آف ندارد اما در ادامه رقابت ها می تواند با گرفتن نتایج خوب، از كارنامه موفق فصل قبل خود دفاع كند.

این تیم در این هفته در شهر یزد به مصاف تیم فولاد این شهر می رود و برگی زر خیلی دوست دارد برای پنجمین هفته متوالی شكست ناپذیری تیمی را كه تا هفته هفدهم نتایج خوبی نمی گرفت حفظ كند.

در این هفته تیم پیكان صدرنشین این گروه میزبان شهرداری بندرعباس خواهد بود و ایرانجوان نیز میهمان پیام مخابرات فارس خواهد بود.

در سایر بازی ها نیز سایپای قائم شهر با استیل آذین، ابومسلم با شهرداری اراك، صنعت ساری با پارسه تهران و مس رفسنجان با اتكای گرگان دیدار می كنند.

7233/587

1589





:: برچسب‌ها: گربه ,
:: بازدید از این مطلب : 573
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: