نیروهای قراردادی با انتقال از مركز استان به مناطق مورد نیاز تبدیل وضعیت می شوند
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ،'لطف الله فروزنده' روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان یزد با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان یزد، گفت: هدف عالی انقلاب اسلامی، مقدمه سازی در خصوص حكومت امام زمان(عج) بر جهان است.

معاون رئیس جمهور، هویت ایرانی اسلامی، كسب رتبه اول اقتصادی و نیز رتبه اول علمی و فن آوری را سه هدف اصلی سند چشم انداز 20 ساله نظام در افق 1404 دانست.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) 26مورد از سیاست های نظام اداری را عنوان كرده اند كه باید در اولویت كاری قرار بگیرد.

وی خاطر نشان كرد: مدیران دستگاه های اجرایی از سوی مدیریت ارشد استان، وزیر مربوط و دولت مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

معاون رئیس جمهوری همچنین دولت الكترونیك را یكی از مهمترین اقدامات دولت دانست و ایجاد پایگاه اطلاعاتی، سوق دادن فرآیندهای داخلی در راستای اتوماسیون و تبدیل فرآیندهای مردمی در جهت واگذاری به دفاتر پیشخوان و روش های الكترونیكی را از جمله موارد اثرگذار دولت الكترونیك بیان كرد.

فروزنده دوركاری كارمندان دستگاه های اجرایی را از دیگر موارد مهم عنوان كرد كه به ثمر رسیدن آن موجب كاهش هزینه ها و تحكیم بنیان خانواده است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ادامه داد: ایجاد مجتمع فرمانداری در شهرستان های زیر 70هزار نفر جمعیت، تسهیلات ویژه برای بانوان كارمند، تمركززدایی با انجام اموری از قبیل واگذاری برخی از امور تصدی گری به شهرداری ها و تشكیل هیات امنا در برخی از مدارس و بیمارستان ها، سلامت اداری، ساختارها و فرآیند ها و نیز توانمندسازی و آموزش فرهنگی از برنامه های در حال پیگیری و اجرای این معاونت است.

استاندار یزد نیز در این جلسه از اجرایی شدن برنامه تحول اداری، ساماندهی نیروی انسانی، تمركز زدایی، تكریم ارباب رجوع و تكریم مدیریت و بدنه كارشناسی دولتمردان در استان خبر داد و استان یزد را به بركت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری حكیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) كارگاه سازندگی ارزیابی كرد.

'محمدرضا فلاح زاده' تلاش مسئولان استان در حوزه های فرهنگی، آموزشی، سلامت، عمرانی، انرژی و صنعتی را یادآور شد و كسب رتبه اول كشور در كنكور سراسری و كتابخوانی و توسعه تعاون و كاشی و سرامیك وIT ، تهیه اولین سند سلامت كشور، در دست اجرا بودن 2250 پروژه ، فعال بودن 3100 واحد صنعتی ، رشد 32درصدی صادرات استان را از جمله اینگونه اقدامات عنوان كرد.

وی با تاكید بر لزوم حضور پرشور و همه جانبه مردم در پای صندوق های رای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به بیان اهمیت این رویداد عظیم ملی پرداخت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد نیز در این جلسه، وجود 47 هزار كارمند دولت در استان را یادآور شد و میزان رضایت مندی مردم از خدمات دولتی را در این استان بالای 77 درصد اعلام كرد.

'عباسعلی رضایی' همچنین از تخصیص سهمیه استخدام ویژه تبدیل وضعیت كاركنان دستگاه ها برای حدود 500 نفر خبر داد و گفت: این مساله در آینده نزدیك اجرایی می شود. ك/2

1968/





:: برچسب‌ها: سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 580
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: