دعوت نامه مجلس دانش آموزی برای رای اولی های انتخابات مجلس
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، هیات رییسه مجلس دانش آموزی ایران اسلامی در این بیانیه آورده است: سرنوشت یك ملت به دست انتخاب و اختیار، آگاهی و بصیرت آنان است.

در این بیانیه آمده است: اكنون آزمونی دیگر فراروی ملت ما قرار گرفته است، انتخابات مجلس شورای اسلامی از ارزش و اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

این بیانیه با اشاره به فعالیت رسانه های تبلیغاتی وابسته به استكبار جهانی كه چندین ماه است با ترفندهای مختلف می كوشند تا مردم را از شركت پرشور در انتخابات منصرف و نسبت به آینده نومید سازند، اضافه شده است: با توجه به شرایط حساس كنونی، حضور حداكثری مردم در انتخابات اهمیت بسزایی دارد. علاوه بر حضور حداكثری، ضرورت شناخت كاندیداهای اصلح نیز اهمیت بسزایی دارد.

این بیانیه می افزاید: حضور دانش آموزان در انتخابات آغاز جستجوگری و رهنوردی شاهكار این حس عظیم ' ما می توانیم' است كه در وجود این نوجوانان و جوانان ایرانی ظهور یافته و راه را به سوی كمال طلبی برای آنها هموار می كند.

دراین بیانیه تأكید شده است: نوجوانان ایرانی با بصیرت، تفكر و تعمق خود، حضور بلكه ظهور خود را اثبات می كند و فارغ از هرگونه سیاست های تبلیغاتی و انتخاباتی به دنبال فرد اصلحی برای سپردن آینده كشور خود می رود.

در این بیانیه با دعوت همه آحاد مردم به ویژه دانش آموزان به شركت در انتخابات، تصریح كرده است: شركت ما دانش آموزان در انتخابات جدای از آن كه وظیفه شرعی و ملی محسوب می شود لبیك به مقام عظمای ولایت است.

سیام**1429**2026





:: برچسب‌ها: سیاه ,
:: بازدید از این مطلب : 713
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: