بررسی سند مهندسی فرهنگی كشور به ریاست احمدی نژاد آغاز شد
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ،در جلسه سه شنبه شب شورایعالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب تاسیس صندوق مشاركت در توسعه فرهنگ قرآنی و بررسی روند برگزاری كرسی های آزاداندیشی، بررسی سند مهندسی فرهنگی كشور نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

در این جلسه اصل سند مهندسی فرهنگی كه در 9 فصل تنظیم شده است، در اختیار اعضای شورا قرار گرفت كه تصویب آن گام بلندی در هم افزا و همگرا كردن فعالیت های فرهنگی كشور و رفع موازی كاری در عرصه فرهنگی خواهد بود.

در این سند فرهنگی كه بر محور خانواده و نقش محوری خانواده در اجتماع و فرهنگ تنظیم شده است، تحولات جمعیتی نیز مدنظر قرار گرفته و در آن سیاست هایی برای مدیریت تحولات كلان جمعیتی پیش بینی شده است تا روند نزولی نرخ رشد جمعیت كشور متناسب با آموزه های اسلام و اقتضائات كشور كنترل شود.

صندوق مشاركت در توسعه فرهنگ قرآنی كه به منظور حمایت و پشتیبانی و هدفمند كردن فعالیت های قرآنی تشكیل می شود، نیز دیگر مصوبه جلسه سه شنبه شب بود.

همچنین در این جلسه مقرر شد نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها تا قبل از پایان سال گزارشی از روند كرسی های آزاداندیشی برگزار شده به شورا ارائه دهد تا برای حمایت از كرسی های آزاداندیشی موفق و رفع آسیب های احتمالی تدابیر لازم اتخاذ شود.

** شبد ** 1528 **1592





:: برچسب‌ها: قرمز , لندن , پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 679
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
رضا در تاریخ : 1390/12/10/3 - - گفته است :
سلام
با سر زدن به وبلاگ من و خوندن مطالبش نه میخواید انرژی مصرف کنید و نه میخواید پولی خرج کنید فقط وفقط یخورده بیاد امام زمانمون می افتید البته اگه واقعا مطالبم این حس رو القا کنه
منتظرتونم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: