کاپیتان جدید انگلستان پیش از بازی با هلند مشخص می‌شود
نوشته شده توسط : lsdf
استوارت پیرس

استوارت پیرس در بازی دوستانه مقابل هلند، هدایت تیم انگلستان را بر عهده خواهد داشت

استیوارت پیرس، سرمربی موقت تیم ملی فوتبال انگلستان، اعلام نام کاپیتان جدید این تیم را به چهارشنبه (۲۹ فوریه) موکول کرده است.

پیش از این قرار بود کاپیتان جدید تیم ملی انگلستان برای بازی دوستانه چهارشنبه مقابل تیم ملی هلند امروز (۲۸ فوریه) معرفی شود.

اوایل ماه گذشته فدراسیون فوتبال انگلستان جان را تری به اتهام توهین نژادپرستانه به آنتون فردیناند، مدافع کوئینزپارک رنجرز، از کاپیتانی تیم ملی کنار گذاشت.

این تصمیم که بدون هماهنگی و اطلاع فابیو کاپلو، سرمربی وقت تیم ملی انگلستان، اتخاذ شده بود با اعتراض علنی او در گفت‌وگو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی ایتالیا همراه شد.

انتقاد علنی فابیو کاپلو از فدراسیون فوتبال انگلستان نیز با واکنش‌شدیدی روبرو شد، تا جایی که تعدادی از کارشناسان و مسئولان پیشین فدراسیون این کشور صحبت از لزوم اخراج او کردند.

در پی این تحولات، فدراسیون فوتبال انگلستان برای حل و فصل این مسئله، در هشتم فوریه جلسه‌ای با فابیو کاپلو برگزار کرد که نتیجه آن استعفای آقای کاپلو از سرمربیگری این تیم بود.

آقای پیرس گفته: "همزمان با اعلام اسامی تیم، نام کاپیتان را نیز اعلام خواهم کرد. شکی نیست که چندین کاندید وجود دارد، اما من تصمیمم را گرفته‌ام".

جان تری

جان تری تا کنون دو بار از کاپیتانی تیم ملی انگلستان کنار گذاشته شده است

سرمربی موقت انگلستان افزوده: "کاپیتان باید در ترکیب اصلی تیم باشد، مورد احترام دیگر بازیکنان باشد و منفعت تیم را بر نفع خود ترجیح دهد".

گزینه‌های اصلی

کارشناسان و رسانه‌های انگلستان از استیون جرارد، کاپیتان لیورپول، جو هارت، دروازه‌بان منچسترسیتی، و اسکات پارکر، بازیکن میانی تاتنهام، به عنوان شانس‌های اصلی کاپیتانی تیم ملی این کشور نام برده‌اند.

آلن شیرر، کاپیتان سال‌های گذشته انگلستان، گفته: " از نظر من دعوت شدن جرارد به تیم برای بازی چهارشنبه به معنی این است که او کاپیتان خواهد بود. این تصمیم درستی است، هم برای این بازی و هم برای جام ملت‌های اروپا".

استیون جرارد قبلا هم در مقاطعی بازوبند کاپیتانی انگلستان را بر بازو داشته است. او در بازی مقابل آلمان در جام جهانی گذشته که به شکست ۱-۴ این تیم انجامید کاپیتان بود.

اسکات پارکر

اسکات پارکر سی و یک ساله در دو فصل اخیر مورد توجه قرار گرفته است

برخی هم اسکات پارکر ۳۱ ساله را بهترین گزینه کاپیتانی می‌دانند. او در فصل گذشته لیگ برتر عنوان بهترین بازیکن از نگاه اتحادیه فوتبال‌نویسان را گرفته بود و روز گذشته نیز برترین بازیکن امسال لیگ از نگاه تماشاگران شد.

هری ردنپ، سرمربی تاتنهام و گزینه اصلی سرمربیگری انگلستان، گفته در صورت در اختیار داشتن هدایت تیم ملی پارکر را کاپیتان خواهد کرد. آلن کربیشلی، سر مربی پیشین وستهام نیز گفته انگلستان با استفاده نکردن از اسکات پارکر، استعداد چشمگیر او را هدر داده است.

از سوی دیگر، جو هارت، دروازه‌بان منچسترسیتی، گفته: "بازیکنان باتجربه‌تری برای کاپیتانی وجود دارند، اما از کاپیتان شدن بسیار خوشحال خواهم شد. فکر می‌کنم توانایی نمایندگی تیم را داشته باشم.





:: برچسب‌ها: سیاتل , زنده , اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 510
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: