621 نامزد در استان تهران رقابت می كنند/ بیشتر نامزدها استاد دانشگاه هستند
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'مرتضی تمدن' روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران كه در ستاد انتخابات استان تهران برگزار شد افزود: در استان تهران 669 نفر داوطلب تایید صلاحیت شده بودند كه از این تعداد 71 نفر انصراف دادند.

وی اظهارداشت: نامزدهای تایید صلاحیت شده نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان تهران از نظر شغلی در این دوره شرایط ویژه ای دارند به طوری كه استادان دانشگاه بیشترین تعداد نامزدها را به خود اختصاص داده اند.

استاندار تهران با بیان اینكه در استان تهران جوانترین نامزد 30 ساله و مسن ترین آن 75 ساله می باشد، گفت: از بین نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران یك نفر دارای مدرك تحصیلی دیپلم، دو نفر دارای مدرك تحصیلی فوق دیپلم، 74 نفر دارای مدرك تحصیلی كارشناسی، 431 نفر دارای مدرك كارشناسی ارشد، 122 نفر دارای مدرك دكترا و 11 نفر نیز تحصیلات حوزوی دارند.

تمدن تعداد كل شعبه های اخذ رای در استان تهران را 5 هزار و 455 شعبه ذكر كرد و اظهارداشت: از این تعداد چهار هزار و 979 شعبه ثابت و 476 شعبه سیار است .

وی افزود: 4 هزار و 168شعبه مربوط به حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر است.

استاندار تهران افزود: تعداد 490 هزار مجری انتخابات در استان تهران نیز آمادگی لازم برای برگزاری انتخاباتی باشكوه در 12 اسفندماه را دارا هستند.

تمدن با اشاره به تمهیدات لازم برای حفاظت و حراست آراء اخذ شده تصریح كرد: مردم در یك فضای آرام باید رای خود را به صندوق بیاندازند و توسط عوامل نیروی انتظامی از ازدحام كسانی كه رای داده و ضرورتی به حضور آن ها در مقابل صندوق ها نمی باشد جلوگیری می شود.

وی گفت: در استان تهران در حوزه انتخابیه شهرستان پاكدشت انتخابات به صورت كاملا رایانه ای برگزار می شود.

استاندار تهران از مردم درخواست كرد كه در ساعت های اولیه اخذ رای با مراجعه به شعبه های مربوطه، آرای خود را به صندوق بیاندازند و زمان رای دادن را به ساعت های پایانی موكول نكنند.

تمدن به تعداد شكایت های گزارش شده به هیات های بازرسی ستاد انتخابات استان تهران اشاره كرد و اظهارداشت: تعداد شكایت ها كمتر از 100 گزارش و بسیار جزئی بوده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در خصوص برگزاری انتخابات رایانه ای در حوزه انتخابیه پاكدشت افزود:كار آموزش از مدت ها قبل از برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه پاكدشت برای نحوه انتخابات رایانه ای آغاز شده و این حوزه آمادگی لازم برای برگزاری این نوع انتخابات را داراست.

استاندار تهران با اشاره به آخرین مهلت تبلیغات نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مهلت تبلیغات نامزدها ساعت هشت صبح فردا به پایان می رسد كه از همه نامزدها تقاضا داریم برابر قانون فعالیت های خود را انجام دهند.

سیام**7378**1988**1580





:: برچسب‌ها: مکزیک ,
:: بازدید از این مطلب : 585
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: