محمود عباس خواستار تایید دولت مستقل فلسطینی از سوی اعضای آ.سه.آن شد
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا به نقل از جاكارتا گلوب، محمود عباس در دیدار خود با 'دینو پاتی جلال' سفیر اندونزی در آمریكا كه در امان صورت گرفت، از حمایت اندونزی از استقلال ملت فلسطین تقدیر كرد و خواستار پیروی 10 عضو دیگر آ.سه.آن از این سیاست شد.

بر اساس این گزارش، محمود عباس در این دیدار آرزو كرده است كه كشورهای عضو آ.سه.آن در حمایت از استقلال فلسطین صدای واحدی داشته باشند.

سفیر اندونزی در آمریكا در این دیدار نامه رییس جمهوری اندونزی را در مقر محمود عباس در امان به وی داده است. یودهویونو در این نامه بر افزایش همكاری های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی اندونزی با ملت فلسطین تاكید كرده است.

اندونزی اعلام كرده كه به زودی كنسولگری خود را در رام الله بازگشایی می كند. اندونزی همچنین اعلام كرده است 1000بورسیه تحصیلی در اختیار دانشجویان فلسطینی قرار خواهد داد.

محمود عباس ضمن استقبال از اقدامات دولت اندونزی در گسترش روابط با فلسطین ابراز امیدواری كرده است ارتباط بین بخش های خصوصی دو طرف نیزب افزایش یابد.

اعضای اتحادیه آ.سه.آن با توجه به اختلاف نظر در موضوع مناقشه فلسطین و اسراییل تا كنون در این خصوص موضع واحدی اتخاذ نكرده اند. میانمار و سنگاپور تا كنون حمایت خود را از دولت مستقل فلسطینی اعلام نكرده اند.

آساق**335





:: برچسب‌ها: روش , پاریس , مردم ,
:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: