نمایندگان شركت های بیمه در پاسگاه های برون شهری مستقر می شوند
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار 'اسكندر مومنی' روز سه شنبه در حاشیه نخستین همایش مشترك پلیس راهنمایی و رانندگی با صنعت بیمه در جمع خبرنگاران افزود: با این اقدام، امكان صدور بیمه نامه شخص ثالث در پاسگاه های برون شهری برای مردم مهیا می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره تفاهم نامه بین صنعت بیمه و نیروی انتظامی گفت: مشكلات موجود در زمینه بیمه و پرداخت خسارت به دارندگان وسایل نقلیه در جلسات كارگروه های مشترك بررسی و نتیجه آن امضای این تفاهم نامه است.

وی تاكید كرد بی تردید صنعت بیمه همانند پلیس نقش مهمی در انضباط ، ایمنی و آرامش جامعه دارد و خوشبختانه اراده پلیس راهور و صنعت بیمه، حل مشكلات مردم است.

مومنی تصریح كرد: هر تصادف یك لاین از راه های شهری را اشغال می كند و این موضوع وقت و هزینه زیادی بر دوش هزاران نفر در كه در آن مسیر هستند، خواهد گذاشت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: اگر بیمه با اتخاذ راهكارهایی، تسریع در پرداخت خسارت را پیگیری كند، تا 15 درصد كاهش ترافیك در شهرها را شاهد خواهیم بود.

وی گشت های سیار بیمه برای بررسی حوادث رانندگی و پرداخت خسارت در محل را یك گام به جلو در صنعت بیمه دانست و گفت: اینگونه رفتارها هم باعث افزایش اعتماد مردم به بیمه ها می شود و هم در حل مشكلات ترافیكی تاثیر زیادی دارد.

اجتمام** 1379**1572





:: برچسب‌ها: عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 524
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: