پیشبرد روند دموكراسی در ایران ادامه دارد/ انتخابات ایران باید برای دیگران الگو باشد
نوشته شده توسط : lsdf

'اس.ام. ظفر' روز جمعه در گفت وگو با ایرنا خاطر نشان كرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی روند نظام دموكراسی و آزادی را در ایران تقویت می كند.

وی معتقد است : روند برگزاری انتخابات در ایران آنقدر قدرتمند و پایدار است كه حتی در زمان های دشوار نیز انتخابات در این كشور به تعویق در نیامده است.

عضو ارشد حزب مسلم لیگ پاكستان شاخه قائد تصریح كرد: انتخابات در ایران ھموارہ به شیوہ شفاف برگزار شدہ است ، بطوریكه این ویژگی باید برای دیگر كشورھای جھان بویژه اسلامی حائز اھمیت و الگو باشد.

و ی ادامه داد: نظام دموكراسی در ایران بسیار چشمگیرتر نسبت به دیگر كشورهای جھان می باشدو این مهم در میان مردم این كشور دارای ریشه ھای بسیار عمیق اسلامی و ملی است.

ظفر انتخابات در ایران را بر اساس اصول قانون اساسی موجود در این كشور خواند و افزود: مردم به نظام دموكراسی با دید اسلامی خود ایمان دارند.

وی تصریح كرد: نظام دموكراسی در ایران با كشورھای غربی بسیار متفاوت است، زیرا دموكراسی در ایران تحت حمایت و پشتیبانی ملت و موازین اسلامی قرار دارد.

وی بیانات حضرت آیت اللہ سید علی خامنه ای مقام معظم رھبری مبنی بر اینكه مردم ایران با حضور پرشور در انتخابات , شكست جبھه استكبار را در مقابل ملت جمھوری اسلامی نشان می دھند را ھوشمندانه و شجاعانه توصیف كرد.

عضو مجلس سنای پاكستان افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران در زمان بسیار خوبی برگزار شد و این مهم فرصتی برای اتحاد دوباره ملت و حفظ منافع ملی در این كشور را ایجاد كرد، ضمن اینكه تمامی برداشت ها و افكار ضد ایرانی از سوی غرب را نیز بی ثمر و نفی نمود.

اس.ام. ظفر در پایان افزود: بدون شك رییس جمھوری آمریكا و مقامات رژیم اسراییل در نشست ھای آیندہ خود باید رویكرد خود را در قبال جمھوری اسلامی ایران تغییر دھند.

1592

آساق ** 1095





:: برچسب‌ها: تایوان ,
:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: