با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت...
نوشته شده توسط : lsdf

امروز همه آمدیم در پای صندوقهای رای تا روزی به یادماندنی برای وطن عزیزمان رقم بزنیم؛ امروز صدای گامهای حضور ما در شعب اخذ رای را، تمام جهانیان شنیدند و امروز بار دیگر عشق را با تو ای وطن زیباتر از همیشه، ترسیم كردیم.

امروز با برگه های رای خود، چشم دشمنان خیره سرت را خیره تر ساختیم.

امروز 12 اسفند، روز زیبای حضور بود؛ ویلچری؛ خیاط، بقال، مادر شهید، تاجر؛ كاسب ، كارمند و دانشجو؛ رای اولی، كارخانه دار و كارگر؛ كشاورز و خانه دار و بالاخره همه و همه آمدند تا یكصدا نغمه حضور و همدلی سردهند و با رای خود حضوری جاودانه برای آبادی و سربلندی تو را ای ایران اسلامی، خلق كنند.

امروز ایران یكسره حضور بود و شعور؛ امروز گویی همه از اعماق وجود فریاد زدیم كه یك ایرانی هستیم با همان اصالت و همان نجابت و یكسره خروش برآوردیم كه ای دشمن دون! ما از تبار آرش و رستم و سیاوشیم؛ از نسل سلمان فارسی و از دودمان شهدایی كه با خون خود برای كشور شرف آفریدند.

و می گوییم به نیاكان خود، ای آرش! اگر دیروز با رها كردن تیر از كمان، جان خود را گذاشته ای تا مرزهای جغرافیایی مان گسترش یابد، امروز من و همه من های این آب و خاك، كمان غیرت تو را در دست گرفتیم و آنگونه این كمان را محكم كشیدیم كه با تیرش قلب بی روح و شیطانی دشمن را نشانه رفتیم تا هیچگاه به خود جرات ندهد به مرزهای جغرافیایی و دینی ما تجاوز كند.

و می گوییم ای سلمان! اگر نبود بزرگ مردی و روح یكتاپرستی و ایمان والای تو، هر آینه پیامبر اكرم (ص) تو را از اهل بیت نمی خواند و ما هم امروز با حضور در صحنه های مختلف كشور خصوصا میادین سرنوشت ساز، به ویژه انتخابات اثبات كردیم از نسل توئیم ای سلمان پارسی.

و اما شهیدان خدایی و آلاله های به خون تپیده وطن! شما هم نیك بنگرید كه بر روی اعتقادات و تعهدات مان محكم تر از همیشه ایستاده ایم و تا هستیم جیره خوار خوان پرنعمت شماییم.

و با تمام وجود بر سر دشمن فریاد برآوردیم كه ای اهریمن! ما مردمانی هستیم كه اسلام را در عصر زر و قدرت زنده كردیم و مایه امید ملت های مستضعف جهانیان گشتیم و خون شهدا در شریان كشور ساری و جاری است و چگونه می توانستیم در انتخابات حضور حماسی خلق نكنیم، درحالی كه چشم تمامی دنیا به ماست؟!

و اما ملت ایران، می ستایم، روحیه والای تو را، دینداری و ایمان تو را، عزم و اراده آهنین تو را، حس وطن دوستی و غیرت تو را و دوست دارم خاك تو را، امام شهیدان تو را، شهیدان تو را و ولی فقیه تو و می گویم باز؛ با هر چه عشق نام تو را می توان نوشت.ك4

7299/699





:: برچسب‌ها: عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: