اجرای طرح نظارتی سازمان تعزیرات از 15 اسفند ماه جاری آغاز می شود
نوشته شده توسط : lsdf

' نظر علی حاجی پاشا' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: در این طرح بیش از 50 درصد از نیروهای سازمان تعزیرات حكومتی در همه استان ها و شهرستان های كشور در طول ایام تعطیلات نوروز فعال خواهند بود.

رییس طرح نظارتی ویژه و كشیك نوروزی سازمان تعزیرات حكومتی ادامه داد: نیروهای فعال در این طرح ضمن تعامل با دستگاه های مرتبط نظارتی مانند سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه های علوم پزشكی، ادارات كل استاندارد، سازمان تاكسیرانی و شبكه های دامپزشكی، نسبت به برقراری گشت های سیار تعزیرات حكومتی با سایر دستگاه های نظارتی متولی در امر تنطیم بازار در تعطیلات نوروز اقدام می كنند.

*** رسیدگی سریع به تخلفات بازار كالاها و خدمات پر تقاضای مردم

حاجی پاشا گفت: اولویت این طرح رسیدگی سریع و دقیق به تخلفات موجود در بازار كالاها و خدمات پر تقاضای مردم در ایام نوروز مانند مواد پروتئینی شامل گوشت، مرغ، تخم مرغ، فراورده های لبنی، برنج، روغن، شكر، آجیل، شیرینی، میوه و تره بار، پوشاك، كیف و كفش، سوخت، آژانس های مسافرتی، حمل و نقل درون شهری و بین شهری، اقلام دارویی، مواد خوردنی و آشامیدنی، خدمات درمانی، مراكز قالیشویی و خدمات صوتی و تصویری خواهد بود.

معاون سازمان تعزیرات حكومتی افزود: همچنین در گشت های مشترك سازمان تعزیرات با دستگاه های نظارتی متولی، اغلب نظارت ها بر گروه های كالا و خدمات اعم از صنفی و غیر صنفی، گروه بهداشتی، درمانی، دارویی و دامپزشكی و قاچاق كالا و ارز در سطح گلوگاه ها و عرضه خواهد بود.

به گفته حاجی پاشا مردم می توانند در صورت مشاهده تخلف، موارد را به شماره 30009651 پیامك كرده یا از طریق تلفن های اعلامی از سوی ادارات تعزیرات حكومتی در استان ها و شهرستان ها، گزارش كنند.

مدیر كل تعزیرات حكومتی استان تهران افزود: در تهران نیز شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف، موارد را علاوه بر شماره پیامكی یاد شده از طریق شماره تلفن های 88755880، 88753382 و 88752309 اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

این مقام مسئول در سازمان تعزیرات حكومتی به كسبه ها توصیه كرد حقوق مردم و مقررات صنفی را رعایت كنند تا از این طریق شاهد یك بازار خوب و سالم در سطح كشور باشیم.

وی همچنین به متخلفان هشدار داد كه طبق قانون بدون هیچ گونه تبعیض و با اعمال اشد مجازات با متخلفان برخورد خواهد شد.

اجتمام**9140**1569**





:: برچسب‌ها: انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 553
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: