آیت الله نوری همدانی:دنیا مبهوت حضور ایرانیان شد
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا به نقل از مركزخبر حوزه، این مرجع روز شنبه در آغاز درس خارج خود در مسجد اعظم قم با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، افزود: دنیا مبهوت حضور مردمی بود كه یكپارچه آمده بودند و ولایتمداری خود را به جهانیان ثابت كردند و این حضور در هیچ كجای دنیا سابقه نداشته و نخواهد داشت.

آیت الله نوری همدانی حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رای را نشان از شجاعت، بصیرت و ولایت مداری آنان دانست و اضافه كرد: باید بگویم آفرین بر غیرت، همت، شجاعت و بصیرت این مردم كه دشمنان را ناكام گذاشتند.

وی ادامه داد: مردم ایران در هیچ كجای جهان نظیر نداشته و ندارند، همانطوری كه در هشت سال دفاع مقدس، دفاع كردند و شهید دادند، امروز هم ایستادگی می كنند و ذره ای سستی در اراده آنان راه ندارد.

این مرجع با بیان اینكه مردم، عظمت كار خود را می دانند، خاطرنشان كرد: مردم ایران اسلامی عظمت و ارزش كاری را كه انجام دادند، به خوبی می دانند، چون ولایت را درك كردند.

وی با اشاره به خصلت مادیگری غربی ها، تصریح كرد: غربی ها نمی توانند آنچه كه مردم ایران انجام دادند را درك كنند، چرا كه نظام آنها برخاسته از مادیگری و دنیاطلبی است.

آیت الله نوری همدانی در پایان با اشاره به سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س)، گفت: تمام توفیقاتی كه خدای متعال به اهالی قم عنایت كرده است، بخاطر وجود حضرت فاطمه معصومه (س) می باشد.

/7404/ 550/





:: برچسب‌ها: باند , نیویورک , وابسته به تکزاس ,
:: بازدید از این مطلب : 580
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: