لایحه بودجه 1391 در كمیسیون های تخصصی مجلس بررسی می شود
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش روز یكشنبه ایرنا براساس دستور هفتگی كمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی، اعضای كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس فردا پس از مروری بر آخرین اخبار و اطلاعات، لایحه بودجه 91 را بررسی می كنند.

**كمیسیون آموزش و تحقیقات

همچنین اعضای كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هفته جاری لایحه بودجه 1391 را رسیدگی می كنند و دو نفر از اعضای این كمیسیون را برای عضویت در كمیسیون تلفیق بودجه 91 انتخاب می‌كنند.

**كمیسیون اجتماعی

اعضای این كمیسیون نیز در جلسات هفته جاری خود پس از بررسی اخبار و اطلاعات واصله به ادامه بررسی لایحه بودجه سال 1391 كل كشور می پردازند.

اعضای كمیسیون اجتماعی همچنین بررسی طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران و رسیدگی طرح بیمه بیكاری و حمایت از بیكاران متقاضی كار اعاده شده از سوی شورای نگهبان را در دستور كار هفتگی خود دارند.

**كمیسیون اقتصادی

اعضای كمیسیون اقتصادی مجلس نیز در هفته جاری همانند سایر كمیسیون‌ها، لایحه بودجه سال 1391 كل‌كشور را بررسی می‌كنند.

** كمیسیون انرژی

همچنین كمیسیون انرژی مجلس در هفته جاری بررسی درآمدها و هزینه‌های وزارت نفت و شركت‌های تابعه بودجه سال 1391 را ادامه می‌دهند.

رسیدگی به درآمدها و هزینه‌های وزارت نیرو و سازمان انرژی اتمی ایران و بررسی تبصره‌های بودجه سال 1391 كل كشور نیز در دستور كار این هفته كمیسیون انرژی قرار دارد.

كارگروه امور نفت، گاز و پتروشیمی این كمیسیون هفته جاری درآمدها و هزینه‌های وزارت نفت و شركت‌های تابعه در بودجه سال 1391 كل كشور را بررسی می‌كند.

كارگروه امور برق-انرژی اتمی كمیسیون انرژی نیز درآمدها و هزینه‌های وزارت نیرو در بودجه سال 1391 كل كشور را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

رسیدگی به لایحه بودجه 91 كل كشور نیز در دستور كار این هفته كمیسیون‌های فرهنگی، حقوقی و قضایی، برنامه، بودجه و محاسبات و بهداشت و درمان مجلس قرار دارد.

**كمیسیون سیاست داخلی و امور شوراها

اعضای این كمیسیون نیز هفته جاری پس از بررسی اخبار و اطلاعات واصله، دو نفر از اعضای این كمیسیون را برای عضویت در كمیسیون تلفیق رسیدگی به لایحه بودجه سال 1391 برمی‌گزینند.

رسیدگی به كلیات لایحه بودجه سال 1391 و بررسی بندهای ارجاع شده به این كمیسیون از دیگر دستور كارهای كمیسیون سیاست داخلی مجلس شورای اسلامی است.

**كمیسیون صنایع و معادن

اعضای كمیسیون صنایع و معادن مجلس این هفته بررسی لایحه بودجه سال 1391 كل كشور در بخش‌های صنعت و معدن،ارتباطات و فناوری اطلاعات و صنایع پتروشیمی و صنایع دفاعی را در دستور كار خود دارند.

**كمیسیون عمران

اعضای این كمیسیون هفته جاری پس از مروری بر اخبار و اطلاعات واصله، طرح اصلاح قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، لایحه بودجه سال 1391 كل كشور در حوزه آب و فاضلاب وزارت نیرو، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های كشور و شهرداری‌های كلان‌شهرها، راه و شهرسازی و بنیاد مسكن انقلاب اسلامی را بررسی می‌كنند.

دو نفر از اعضای این كمیسیون نیز این هفته برای عضویت در كمیسیون تلفیق رسیدگی به لایحه بودجه 91 انتخاب می‌شوند.

**كمیسیون كشاورزی

اعضای كمیسیون كشاورزی در جلسات هفته جاری خود رسیدگی به لایحه بودجه سال 1391 بخش كشاورزی و منابع طبیعی و محیط زیست و پیشنهادهای نمایندگان، فصل منابع آب وزارت نیرو و سازمان هواشناسی و گزارش هیات تحقیق و تفحص از عملكرد صندوق بیمه كشاورزی را بررسی می‌كنند.

**كمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل چهل و چهارم قانون اساسی

اعضای این كمیسیون نیز بندهای ارجاعی لایحه بودجه سال 1391 كل كشور و پیشنهادهای واصله در زمینه گزارش كمیسیون درباره عملكرد دستگاه‌ها را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

**كمیسیون ویژه طرح هدفمندسازی یارانه‌ها

كمیسیون ویژه طرح هدفمندسازی یارانه‌ها نیز رسیدگی به طرح یك فوریتی اصلاح قانون هدفمندی یارانه‌ها را در دستور كار خود دارند.

سیام/9121





:: برچسب‌ها: سفید , د ,
:: بازدید از این مطلب : 604
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: