باید توجه ویژه ای به ورزش جامعه كارگری شود
نوشته شده توسط : lsdf

محمد سلطانی روز یكشنبه در بازدید از تاسیسات و اماكن ورزش كارگری استان آذربایجان شرقی اظهاركرد: تجهیز و تكمیل فضاهای ورزشی از برنامه های راهبردی این وزارتخانه است.

وی افزود: توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی در سطوح مختلف یكی از برنامه هایی است كه استان آذربایجان شرقی نیز نگاه عالی و مثبتی به این امر در استان دارد.

سلطانی، برگزاری رویدادهای ورزشی و بین المللی با كشورهای همسایه و همایش های ورزشی و فرهنگی را ضروری خواند و گفت: از سیاست ها و خط مشی این وزارتخانه برگزاری رویدادهای ورزشی در سطح كشور و بین المللی است و استان آذربایجان شرقی از ظرفیت بالایی در این راستا برخوردار است.

معاون امور ورزش وزارت تعاون، كارو رفاه اجتماعی با تاكید بر ضرورت توسعه زیرساخت های ورزش و فضاها و اماكن ورزشی افزود: در ورود به عرصه ها و رویدادهای ورزشی در سطح كشور و بین المللی عدم وجود مكانی برای اسكان ورزشكاران یكی از موضوعات مهم است و در این راستا با مذاكرات و امكان سنجی به عمل آمده تجهیز و تاسیس خوابگاه ورزشی با ظرفیت 200 نفر در مجموعه فرهنگی ورزشی كارگران تبریز در دستور كار قرار گرفته است.

وی، توسعه فعالیت ها و فضاهای ورزشی در كارخانجات و واحدهای كارگری را ضروری توصیف كرد و گفت: وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی توجه ویژه ای به امر ورزش و سلامتی و شور و نشاط در جامعه كارگری دارد و بر این اساس برنامه های ما برای فراهم نمودن زیر ساخت های لازم برای امر ورزش در واحدهای كارگری و میادین ورزشی در داخل شهر و قابل دسترسی برای تمام اقشار جامعه كارگری می باشد.

سلطانی افزود: باید تاسیسات و اماكن ورزشی طوری ایجاد شود كه زمینه دسترسی آسان به اماكن ورزشی با كمترین هزینه برای كارگران فراهم باشد.

وی گفت: تنها قشری كه به دلیل دغدغه های زندگی و كارهای سخت نمی توانند ورزش كنند، قشر كارگری است.

وی ابراز كرد: آذربایجان شرقی به دلیل اینكه قطب صنعتی و كار و تولید در كشور است، در فعالیت های ورزشی و ایجاد تاسیسات ورزشی مدرن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

7237/587





:: برچسب‌ها: دره عمیق و باریک , آلمان , بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: