استاد برجسته حوزه قم، از حضور حماسی مردم در انتخابات تقدیر كرد
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا از مركز خبر حوزه، وی روز یكشنبه دردیدار با جمعی از فرماندهان سپاه مناطق مختلف، با اشاره به حضور مردم در همه عرصه ها بویژه انتخابات افزود: ملت ایران، ملتی نجیب، استوار و ولایی است و بدون شك هیچ ملتی به نجابت و پاكی آنان نمی رسد.

آیت الله علوی گرگانی اضافه كرد: ملت ایران، مردمی هستند كه پیامبراكرم(ص)بیش از هزار سال پیش وعده ظهورشان را به سلمان فارسی داده بود.

وی با بیان اینكه باید قدردان این مردم باشیم، تاكید كرد:امروز تبعیت از ولایت، مهمترین وظیفه ملت ماست، زیرا تبعیت از ولی است كه می تواند ما را در انجام بهتر وظایف یاری كند.

وی با اشاره به اینكه قدردانی از نعمت ولایت تنها در سایه اطاعت كامل از امر ولی محقق می شود، افزود: بیعت با امام و رهبری صرفا با اطاعت محض، محقق می شود.

استاد برجسته حوزه قم گفت: ثمره اطاعت كامل از امر ولی، رستگاری و عاقبت بخیر شدن انسان است.

وی با بیان اینكه قدردانی از نعمتهای خداوند موجب ازدیاد آن وكفران نعمت سبب از دست رفتن نعمات الهی می‌شود،گفت:نبوت، امامت، رهبری و مرجعیت، از بزرگترین نعماتی است كه خداوند متعال به مردم ما عطاء فرموده است كه باید به بهترین شكل، قدردان این نعمت باشیم.

آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان كرد: والدین باید با برشمردن این نعمتها برای فرزندان خود، آنان را نسبت به موقعیتی كه در آن قرار دارند، آگاه سازند.

/7404/ 380/





:: برچسب‌ها: آب , ساحل , کریسمس ,
:: بازدید از این مطلب : 573
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: