هزاران دانش آموز آمریكایی دست به تظاهرات زدند
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش رسانه های آمریكایی، 'دانیلا پلائز' دانش آموز ممتاز سال آخر دبیرستان به دلیل اینكه والدینش حدود 15 سال پیش به صورت غیر قانونی به آمریكا سفر كردند، در آستانه اخراج از این كشور قرار گرفته است.

بر اساس اعلام رسانه ها بیش از دو هزار نفر از دانش آموزان دبیرستان 'نورت میامی' در اعتراض به تصمیم اداره مهاجرت آمریكا برای اخراج این دانش آموز نمونه دست به تظاهرات زدند و علیه دادگاه این كشور شعار سر دادند.

دانش آموزان برای نشان دادن اعتراض خود به تصمیم دادگاه، طوماری با امضا 5 هزار دانش آموز تهیه كرده و خواستار تجدید نظر دادگاه برای صدور این حكم ناعادلانه شدند.

معترضین به حكم دادگاه معتقدند كودك چهار ساله به میل خود به آمریكا سفر نكرده و دولت نباید او را از كشور اخراج كند.

اداره مهاجرت آمریكا با انتشار بیانیه ای گفت: تا زمانی كه نتیجه دادگاه فرجام مشخص نشود اقدامی برای اخراج این دانش آموز انجام نخواهد گرفت.

'بیل نلسون' سناتور دمكرات ایالت فلوریدا از مقامهای مهاجرت آمریكا خواست تا در رابطه با تلاش برای اخراج این دانش آموز توضیح دهند.

وی با ارسال نامه ای به 'ژانت ناپولیتانو' وزیر امنیت داخلی آمریكا گفت: با توجه به این كه ماموریت اصلی اداره مهاجرت امنیت ملی و حفظ مرزهای آمریكا است چگونه وقت و امكانات برای هدف قرار دادن یك دانش آموز ممتاز مانند 'دانیلا' صرف شده است.

اروپام 2252 **1908 ** 1574





:: برچسب‌ها: دره عمیق و باریک , آیفون , عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 635
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: