اقبالی: توجه به تیم های پایه باید اولویت اول كفاشیان باشد
نوشته شده توسط : lsdf

مسعود اقبالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، افزود: تبریك می گویم به كفاشیان و خوشحالم كه جامعه فوتبال ما به این نتیجه رسید كه او گزینه مناسبی برای ریاست فدراسیون فوتبال است.

وی ادامه داد: اطمینان دارم كفاشیان می تواند مشكلات گذشته را با همدلی بیشتر در فدراسیون برطرف كند و فوتبال ما موفق تر از گذشته باشد.

مدرس كنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: كفاشیان نسبت به دو گزینه دیگر برای ریاست فدراسیون فوتبال بسیار مناسب تر بود و خوشحالم كه او رای آورد.

وی تصریح كرد: رییس فدراسیون فوتبال باید نسبت به دور اول بیشتر از فوتبالی ها استفاده كند زیرا او در دور اول كمتر از نیرو های متخصص استفاده كرد.

وی اظهار داشت: كفاشیان ای كاش در بحث نایب رییس اول و دوم خود از گزینه های بهتری استفاده می كرد زیرا فوتبال ما نیاز به نیرو های متخصص تر دارد.

اقبالی خاطرنشان كرد: اصلی ترین توصیه من ارتباط نزدیك با كنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص تیم های پایه است زیرا آینده فوتبال ما را همین تیم ها می سازند.

گفتنی است، علی كفاشیان پیش از ظهر امروز و در جریان مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال با كسب 47 رای بالاتر از حسین علی قریب و عزیز اله محمدی بر كرسی ریاست فدراسیون فوتبال به مدت چهار سال دیگر نشست.

9118**1440





:: برچسب‌ها: جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 564
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: