اسامی افراد پردرآمد خراسان رضوی برای انصراف از دریافت یارانه اعلام شد
نوشته شده توسط : lsdf

'سیدعلی شهابی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: از مجموع 10 میلیون سرپرست خانوار در كشور كه قرار بود اسامی آنان برای انصراف از دریافت یارانه ها اعلام شود تاكنون اسامی چهار میلیون نفر اعلام شده است.

وی شمار این افراد را در استان خراسان رضوی ذكر نكرد اما گفت: تمام این افراد به صورت كاملا اختیاری می توانند از دریافت یارانه انصراف دهند و هیچگونه اجباری در این زمینه وجود ندارد.

او اظهار داشت: این امر با توزیع 'فرم خودانصرافی' كه دراختیار فرمانداریها قرار گرفته انجام می شود و بر اساس برنامه ریزی فرمانداران با دعوت از افراد به صورت تلفنی، ارسال نامه و یا مذاكره با آنها این كار را انجام می دهند.

وی با تاكید بر اینكه شیوه حذف یارانه این افراد به صورت كاملا خودانصرافی خواهد بود گفت: در صورت موافقت افراد، به سه طریق انصراف از دریافت مبلغ یارانه امكانپذیر است.

او افزود: 'انصراف از دریافت 100 درصد مبلغ یارانه، انصراف از دریافت 50 درصد مبلغ یارانه و انصراف از دریافت یارانه به صورت دوره ای' از شیوه های انصراف افراد پردرآمد از دریافت یارانه است كه به اختیار خود می توانند هر یك از این شیوه ها را انتخاب نمایند و یا اینكه خواستار ادامه دریافت مبلغ یارانه باشند.

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: قرار بود بود از محل منابعی كه با انصراف افراد پردرآمد از دریافت یارانه جمع آوری می شود، در مرحله دوم اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها بر میزان یارانه سایر دهكهای جامعه افزوده شود كه هم اكنون اجرایی نشده و منتظر تصمیم گیریهای كلان در این راستا هستیم.

وی افزود: مردم به هیچوجه در این زمینه نگرانی نداشته باشند زیرا در صورت برقراری تماس از سوی فرمانداریهای هر شهرستان، انصراف از دریافت یارانه به صورت كاملا اختیاری است.ك/3

7496/664





:: برچسب‌ها: فوتبال , انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 562
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: