تحویل آپارتمان های پیش ساخته به متقاضیان مسكن مهر
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی مدیریت پروژه های ساختمانی ایران(مپسا)، مدیر عامل مپسا با بیان اینكه بیش از 5 هزار واحد مسكونی مهر با 10 نوع فناوری نوین ساختمانی در شهر جدید پرند ساخته شده است، گفت: در این پروژه هم اكنون مراحل ساخت 2 هزار و 700 واحد مسكونی از 95 درصد پیشرفت فیزیكی عبور كرده و بعد از پایان عملیات تجهیز خدمات زیر بنایی، واحدها تحویل متقاضیان خواهد شد.

'علی آزاد' تصریح كرد: بیش از 20 تولیدكننده قطعات پیش ساخته مسكن اوایل امسال موفق شدند فاز اول صنعتی سازی مسكن مهر را در فاز 3 شهر جدید پرند با تحویل 1100 واحد مسكونی، به اتمام برسانند و هم اكنون، این پیمانكاران در فاز 5 پرند، دومین پروژه بزرگ صنعتی سازی مسكن مهر را با ظرفیت 5 هزار و 424 واحد مسكونی به آستانه تكمیل و بهره برداری رسانده اند.

این مسئول دولتی صنعتی سازی مسكن با تاكید بر پیشرفت سریع طرح صنعتی سازی مسكن در كشور، گفت: در حالیكه این طرح به همت دولت نهم و دهم آغاز شد، اما خیلی سریع، توسعه پیدا كرد به طوری كه هم اكنون سرعت ساخت و ساز پیمانكاران صنعتی ساز در فاز 5 شهر جدید پرند، به دو برابر آنچه در فاز 3 این شهر احداث شده، افزایش یافته ؛ این در حالی است كه حجم ساخت و ساز در فاز دوم صنعتی سازی 5 برابر فاز اول بوده است.

مدیر عامل مپسا اظهار امیدواری كرد: در سال 91، كارخانه های تولید قطعات پیش ساخته مسكن بتوانند با دریافت پروژه های جدید از وزارت راه و شهر سازی، مصالح لازم را برای اجرای شیوه های نوین سریع سازی مسكن در نقاط مختلف كشور، در دسترس سازندگان قرار دهند.

مپسا از شركت های وابسته به ایدرو - سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است- كه اوایل سال 88 بعد از مصوبه نمایندگان ویژه رییس جمهور مبنی بر راه اندازی كارخانه های صنعتی سازی مسكن ، از طرف دولت مسئول اجرای طرح صنعتی سازی مسكن شد.

به همت این شركت، تاكنون بخش قابل توجهی از واحدهای مسكونی مهر با استفاده از فناوری های نوین ساختمانی، احداث شده است.

اقتصام** 1070**1561





:: برچسب‌ها: اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 583
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: