استاندار سیستان و بلوچستان:كنترل قاچاق كالا نیازمند سیاستگذاری مناسب است
نوشته شده توسط : lsdf

'علی محمد آزاد' در دیدار با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بر تسهیل تجارت در استان، مبارزه با قاچاق كالا و افزایش مبادلات مرزی با كشورهای همسایه (پاكستان و افغانستان) تاكید كرد.

به گزارش سه شنبه شب استانداری سیستان و بلوچستان، وی افزود: برخوردهای امنیتی و اقدامات فیزیكی تنها راه جلوگیری از قاچاق نیست و باید در كنار اقدامات سخت افزاری برنامه های نرم افزاری را نیز اجرا كرد.

وی بیان كرد: بستر سازی مناسب فرهنگی و ایجاد زمینه های اشتغال و بكارگیری امكانات نرم افزاری لازمه مبارزه با قاچاق كالاست.

آزاد با برشمردن برخی امكانات، استعدادها و مزیت های ویژه سیستان و بلوچستان گفت: از مولفه های اقتصادی و طبیعی استان تاكنون به نحو مطلوب استفاده نشده است.

وی با تاكید بر روند رو به رشد اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امسال 584 طرح با اعتبار یكهزار و 640 میلیارد ریال به بانك های عامل معرفی شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با معرفی این میزان طرح تاكنون 280 میلیارد ریال به متقاضیان اشتغالزایی از محل بنگاه های زودبازده اقتصادی در این استان پرداخت شده است.

آزاد اظهار داشت: در پنج سال گذشته از محل اعتبارات بنگاههای كوچك اقتصادی پنجهزار و 330 میلیارد ریال به كارآفرینان سیستان و بلوچستان پرداخت شد كه اشتغالزایی 30 هزار نفر را به دنبال داشت.

7315/2729/





:: برچسب‌ها: بهار , بچه ها , خیابان ,
:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: