شگردهای جدید عملیات تروریستی در عراق
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا تروریستها كه از انجام عملیات تروریستی در داخل شهر بغداد برای رسیدن به مقاصد خود ناامید شده ا ند توجه خود را به خارج از این شهر معطوف كرده اند.

براساس گزارش منابع امنیتی وخبری عراق تعدادی تروریست چند روز پیش با استفاده از تجهیزات وخودروهای نظامی وبا لباس ارتشی وهمچنین ارایه مدارك جعلی بازرسان را فریب داده و اقدام به انجام عملیات تروریستی جنایتكارانه تازه ای زدند.

آنان به منازل برخی افراد پلیس در منطقه حدیثه واقع در استان الانبار در شمال غربی بغداد مراجعه وضمن بازداشت این نیروها تعداد 35 تن از آنان را بشكل بسیار فجیعی بقتل رساندند.

براثر درگیری میان این تروریستها و نیروهای امنیتی دو تروریست كشته وبقیه موفق به فرار شدند.

شبكه خبری الرافدین اعلام كرد كه تروریستها به خودروهای زرهی ضد گلوله مجهز بودند واحتمال میرود از سوی ارتش امریكا هدایت شده باشند.

این شبكه افزود كه تروریستها هنگام ورود به شهر حدیثه اظهار داشتند كه از مراكز امنیتی شهر بغداد دستور دارند تا برخی افراد پلیس كه به خیانت متهم هستند بازداشت كنند.

در واكنش به این حادثه ' نوری المالكی' نخست وزیر عراق فرماندار استان الانبار را بدلیل عدم نظارت صحیح بر مسایل امنیتی این شهر از كار بركنار كرد.

شگرد دیگر تروریستها كه از ضعف فعالیت آنان حكایت دارد قرار دادن مواد منفجره در خوردوهای مسافربری است كه براثر این عملیات چندین راننده تاكسی جان خود را از دست دادند. این امر سبب شده تا در میادین شهر ماموران پلیس اغلب خودروها را مورد بازرسی دقیق خود قرار دهند.

این عملیات تروریستی در زمانی صورت میگیرد كه بغداد خود را برای میزبانی نشست سران كشورهای عضو اتحادیه عرب آماده می كند.

اجلاس كشورهای عضو اتحادیه عرب قرار است 29 مارس (10 فروردین) در بغداد برگزار شود.

تمام/1385**1423





:: برچسب‌ها: سفر , آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 637
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: