انقلابیون لیبی بر رسیدگی به اتهامات خبرنگاران جاسوس انگلیسی تاكید كردند
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا، روزنامه لیبیایی 'الوطن الیبیه' امروز سه شنبه نوشت 'محمد فورتیه' عضو شورای ملی انتقالی لیبی از شهر مصراته و 'فرج السوحیلی' ، فرمانده گردان سوحیلی از انقلابیون لیبی درنشست خبری با حضور جمعی از نظامیان و انقلابیون بر انجام بازجویی هر چه سریعتر از دو خبرنگار انگلیسی كه ماه گذشته به اتهام جاسوسی در لیبی دستگیر شدند، تاكید گردند.

عضو شورای انتقالی لیبی در این نشست خبری گفت كه این دو خبرنگار جاسوس در حال حاضر در جای امنی نگهداری می شوند و امكانات ضروری نیز در اختیار دارند.

وی با بیان اینكه مردم لیبی خواستار برقراری امنیت در كشورشان هستند یادآور شد كه با هر گونه اقدام بر خلاف امنیت كشور برخورد جدی خواهد شد.

'فرج السوحیلی' فرمانده گردان 'سوحیلی' نیز در سخنانی به تشریح فعالیت های دو خبرنگار انگلیسی كه اواخر ماه گذشته در لیبی دستگری شدند و مظنون به جاسوسی در این كشور هستند، پرداخت.

وی روز گذشته در یك كنفرانس خبری در طرابلس گفته بود كه در میان وسایل این دو خبرنگار انگلیسی اسناد رسمی لیبی، تجهیزاتی كه توسط ارتش رژیم صهیونیستی استفاده می‌شود و تصاویری از آن ها با سلاح‌های گرم پیدا كرده‌اند.

این فرمانده لیبیایی تاكید كرده بود كه این افراد جاسوس هستند اما هنوز زود است كه بگوییم آنها برای كدام كشور جاسوسی می كردند.

به گفته السوحیلی این افراد هم‌اكنون به سرویس‌های اطلاعاتی لیبی تحویل داده شده اند تا روند قانونی در خصوص آنها انجام شود.

این فرمانده نظامی با نشان دادن یك پاكت پلاستیكی خاكستری كه حاوی یك توپ كریكت و روی آن نوشته شده بود 'ساخت رژیم صهیونیستی' اعلام كرد كه این در وسایل خبرنگاران بوده است.

'نیكلاس دیویس' و 'گرت مونتگامری جانسون' دو خبرنگار انگلیسی هستند كه در 22 فوریه ماه جاری در شهر 'مصراته' در 200 كیلومتری شرق طرابلس به اتهام جاسوسی دستگیر شدند و هم‌اكنون در پایگاه گردان سوحیلی در مركز طرابلس زندانی هستند.

خاورم ** 1200





:: برچسب‌ها: هندوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 625
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: