بسیاری از توطئه‌ها با انگشت تدبیر ملت ایران خنثی شد
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه، سردار سرتیپ پاسدار 'سید محمد حجازی' در حاشیه مراسم اختتامیه سومین 'جشنواره دانشجو و تحقیق' افزود: این حضور را می توان فراتر از انتخابات و تشكیل پارلمان، مانور قدرتی دانست كه نظام اسلامی در برابر استكبار جهانی و دشمنی های آنان به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: حماسه 12 اسفند كه با عنایت خداوند متعال و بصیرت ملت ایران حاصل شد به طور قطع در تامین و تضمین امنیت ملی و ارتقای توانمندی های كشور و بر طرف كردن توطئه‌ها نقشی مؤثر و اساسی ایفا كرد.

سردار حجازی زبان را قاصر از تبیین و تشریح این حماسه بزرگ دانست و اظهار داشت: در عظمت این حضور میلیونی پای صندوقهای رای همین بس كه برگ زرین دیگری بر شور و شعور ملت ایران در صحنه‌های مختلف پیش روی انقلاب رقم خورد و دشمنان ما عقب‌نشینی خود را آغاز كرده‌اند و با انگشت تدبیر مردم بسیاری از توطئه‌ها از كشور دور شد.

معاون آماد پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد كل نیروهای مسلح در پایان با اشاره به پیام‌های حضور پرشور مردم ولایت مدار ایران در پای صندوقهای رای گفت: اولین دستاورد این حماسه بزرگ، تغییر ادبیات كشورهای غربی در اظهار نظرهای اخیرشان بوده كه بی شك در آینده نیز دستاوردهای این حركت عظیم استمرار خواهد یافت.

سیام**1053**1588





:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب ,
:: بازدید از این مطلب : 522
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: