ترور دانشمندان ایرانی چهره منفور رژیم صهیونیستی را به همگان نشان داد
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا، 'رحیم احمدی روشن' پنجشنبه شب در همایش تجلیل از 'شهدای جهاد علمی كشور' در قم افزود: شهادت بزرگترین دستاورد فرزندم برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: شهادت مظلومانه فرزندم موجب شد تا مردم آمریكا تصویر او را در مقابل كاخ سیاه استكبار جهانی به نمایش بگذارند.

وی بیان داشت: ترور ددمنشانه دانشمندان هسته ای ایران اسلامی توسط استكبار جهانی و صهیونیست های غاصب موجب شد تا چهره دولت های تروریستی بیش از پیش در جهان آشكار شود.

پدر شهید 'مصطفی احمدی روشن' با اشاره به خصوصیات فرزندش، ادامه داد: این شهید احترام بسیار زیادی به والدین خود داشت و برای رفع مشكلات قشرهای مردم شبانه روز تلاش می كرد.

وی بیان داشت: فرزند شهیدم همه كارها و اقدامات خود را تنها به خاطر جلب رضایت خدا انجام می داد و پیرو بسیار خوبی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و سرباز فداكاری برای ملت بود.

در پایان این همایش از خانواده های شهدای هسته ای كشور با حضور آیت الله مقتدایی و رییس سازمان انرژی اتمی كشور و استاندار قم تجلیل شد.

شهید مصطفی احمدی روشن در 17 شهریور سال 58 در تهران به دنیا آمد و در سال 1377 در رشته مهندسی شیمی به دانشگاه شریف راه یافت.

وی بسیجی فعال و معاون فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه شریف بود و معاونت بازرگانی سایت نطنز را بر عهده داشت.

مصطفی احمدی روشن در صبح چهارشنبه 21 دی ماه 1390 بر اثر انفجار بمب مغناطیسی كه توسط عوامل استكبار جهانی به خودروی او نصب شد، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

7405 / 380/681





:: برچسب‌ها: نیکون , اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: