سینمای ایران با سازمان امور سینمایی ارتقا می یابد
نوشته شده توسط : lsdf

'هاشم میرزاخانی' روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: وقتی مجموعه ای از لحاظ اداری، ارتقاء می یابد، بطور قطع در بخش های مختلف از جمله استقلال مالی، توفیقاتی كسب می كند.

وی گفت: تعیین ردیف بودجه ای مجزا برای سینمای كشور از مجلس شورای اسلامی، از جمله دستاوردهای تشكیل سازمان امور سینمایی است.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران ادامه داد:تشكیل سازمان امور سینمایی برای ارتقای جایگاه سینمای ایران، یكی از مصوبات شورای عالی سینما است وحضور رییس جمهوری در این شورا نشان از اهمیت هنرهفتم در كشور دارد.

میرزاخانی تاكید كرد: تشكیل سازمان امورسینمایی موجب می شود این سازمان توانایی ارتباط مستقیم با دیگر سازمان های مختلف را داشته باشد و از ظرفیت های آنها نهایت استفاده را ببرد.

وی اضافه كرد: بسیاری از امور مربوط به سینمای ایران همچون مجوز ساخت و نمایش در اداره كل ارزشیابی و نظارت بر سینمای حرفه ای تجمیع شده و وقتی این بخش به یك معاونت تبدیل شود و سه زیر مجموعه امور مختلف را برعهده بگیرند به طور حتم، فعالیت ها با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران افزود: تشكیل سازمان امور سینمایی در سال های آتی، سرعت رشد و توسعه كمی و كیفی سینمای ایران را چند برابر خواهد كرد و اثرات آن بزودی دیده می شود.

میرزاخانی درباره جایگاه انجمن سینمای جوانان ایران در سازمان امور سینمایی گفت: موسسات وابسته به سازمان امور سینمایی همچنان به كار خود ادامه می دهند و در این میان در حوزه فعالیت های این موسسات بازنگری خواهد شد و برخی امور موازی در موسسات تجمیع می شود تا كارها به سهولت بیشتری به سرانجام برسد.

فراهنگ ** 1983 **1580





:: برچسب‌ها: طبیعت , فیلم , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 567
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: