مسلمانان پاكستانی اجازه تردد مجدد به خودروھای ناتو را نمی دهند
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا ، منابع خبری پاكستان امروز جمعه نوشتند: 'مولانا عبدالغفور حیدری' در جمع هواداران حزبی خود در پیشاور مركز ایالت 'خیبر پختونخوا' گفت،آمریكا در افغانستان دچار شكست فاحشی شدہ است.

وی با انتقاد از دولت پاكستان بخاطر روابط با آمریكا، افزود: با وجودی كه دولت پس از حمله بالگردھای ناتو به پست امنیتی 'سلاله ' پاكستان ،ھدف قرار دادن ھواپیماھای جاسوسی آمریكا در مناطق قبایلی را اعلام كرد، اما حملات این ھواپیماھای بدون سرنشین ادامه یافت.

رھبر مخالفان دولت در مجلس سنای پاكستان با اشارہ به سخنان وزیر دفاع این كشور نسبت به بازگشایی مسیر تردد خودروھای ناتو به دلایل بشر دوستانه، افزود: مخاطب قرار دادن آمریكا به عنوان مدافع انسان ها نوعی توھین به واژه انسانیت است زیرا امریكا در حال ریختن خون مردم بی گناہ افغانستان و ارتكاب جرم در این كشور است.

' عبدالغفور حیدری ' با متھم كردن سیاستمداران پاكستانی مبنی بر اینكه در 64 سال گذشته سیاست ھای آمریكا را در پاكستان دنبال می كنند، تصریح كرد: دولت فعلی پاكستان و سران احزاب دیگر به ویژہ 'نواز شریف' رھبر حزب مسلم لیگ شاخه نواز در این امر با یكدیگر رقابت دارند كه چگونه بتوانند احكام آمریكا را در پاكستان اجرا كنند.

وی تاكید كرد: پاكستان با وجود یك قدرت اتمی، ھنوز در زمینه امنیت و دفاع از خود با نگرانی همراه است.

عضو ارشد حزب جمعیت علمای اسلام شاخه فضل، دولت ایالتی خیبرپختونخوای پاكستان را به دلیل تغییر در برنامه ھای درسی مراكز آموزشی این ایالت و حزب ملی عوام (ANP) را برای ایجاد تفرقه و ھرج و مرج در ایالت خیبر متھم كرد.

وی تاكید كرد: مردم پاكستان آمادہ برپایی انقلاب در پاكستان ھستند كه بدون شك این امر به واقعیت می پیوندد.

حیدری تجمع اخیر هواداران حزب خود را در شھر كراچی به عنوان اقدامی علیه نشان دادن میزان واقعی محبوبیت 'عمران خان' رھبر حزب تحریك انصاف پاكستان عنوان كرد و مدعی شد: تجمع 25 مارس ماہ جاری ( پنجم فروردین 91 ) حزب جمعت علمای اسلام در شھر پیشاور طوفان برپا خواھد كرد.

آساق **1095**5981





:: برچسب‌ها: ایتالیا , زنده ,
:: بازدید از این مطلب : 569
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: