جاده هراز در برخی از ساعات مسدود می شود
نوشته شده توسط : lsdf

' عباسعلی نجفی ' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود: این جاده به علت عملیات ترانشه برداری در تونل شماره 2 واقع در منطقه بلده در محدوده كیلومتر 43 مسدود خواهد بود.

وی اظهار داشت: مسافران در این مدت می توانند از دیگر محورهای مواصلاتی استان همچون جاده فیروزكوه برای عبور و مرور انتخاب كنند.

نجفی با اشاره به بارش برف در محورهای مواصلاتی استان، بیان داشت: هم اكنون شاهد بارش برف در جاده های اصلی استان همچون هراز ، كندوان ، فیروزكوه و ساری – كیاسر به دامغان هستیم .

وی با اشاره به لغزنده بودن جاده های برفگیر و كوهستانی مازندران ، اضافه كرد : تردد در این محورهای مواصلاتی با زنجیر چرخ امكان پذیر است و رانندگان با احتیاط بیشتری به ادامه مسیر بپردازند .

نجفی با اشاره به انجام عملیات راهدارای در جاده های اصلی استان، اظهار داشت : راهداران با انجام عملیات برفروبی و نمك پاشی در صدد هستند تا راهی امن برای مسافران و گردشگران مهیا كنند .

نجفی بیان داشت: نیروهای راهداری استان با تمام توان و با بهره گیری از امكانات و تجهیزات و با همكاری پلیس راه استان ، سعی اقدامات لازم رابرای آرامش و آسایش مردم انجام دهند تا آنان با خاطری آسوده از این مسیرها عبور كنند .

وی از باز بودن تمامی راه های اصلی، فرعی و روستایی استان خبر داد و اضافه كرد : عبور و مرور خودروها در تمامی راه های مواصلاتی استان به صورت عادی و روان در حال انجام است. ك/3

519/503/508





:: برچسب‌ها: روز تعطیل , جزیره ,
:: بازدید از این مطلب : 573
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: