بهداشت و ایمنی كارگاه های هنرستان های كشور بررسی می شود
نوشته شده توسط : lsdf

'محمد شریف زاده' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: این طرح با هدف شناسایی، سنجش و كنترل عوامل زیان آور، بیماری زا و حادثه آفرین در كارگاه های هنرستانی و ارتقای كیفی این كارگاه ها برای حفظ سلامت هنرآموزان و هنرجویان اجرا می شود.

وی در ادامه با بیان اینكه طرح بررسی وضعیت بهداشت و ایمنی كارگاه های هنرستانی برای نخستین بار به اجرا در می آید، اظهار داشت: در گام نخست اجرای این طرح، همه هنرستان های فنی و حرفه ای و كاردانش كشور كه دارای رشته های الكتروتكنیك، جوشكاری، ساخت و تولید، صنایع چوب، صنایع شیمیایی، صنایع فلزی، متالورژی و مكانیك خودرو است زیر پوشش این طرح قرار می گیرد.

** بهبود كیفیت آموزش توام با تولید

شریف زاده همچنین به اجرای طرح آموزش توام با تولید در همه هنرستان های كشاورزی شاخه های فنی و حرفه ای و كاردانش در سال تحصیلی جاری اشاره كرد و افزود: در این راستا برنامه آموزش همراه با تولید، تدوین و برای اجرا به ادارات كل آموزش و پرورش استان ها ارایه شده است.

مدیر كل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و كاردانش، برقراری ارتباط نزدیك میان آموزش ها و نیاز بازار كار، افزایش توان علمی و عملی هنرجویان و هنرآموزان، فراهم كردن زمینه های مناسب خوداشتغالی و ترویج فرهنگ كارآفرینی را از اهداف اجرای این طرح ذكر كرد.

** تهیه شناسنامه هنرستان ها

شریف زاده از تهیه و تدوین شناسنامه هنرستان های شاخه های فنی و حرفه ای و كاردانش خبر داد و اظهار داشت: این اقدام به منظور بررسی وضعیت فعلی هنرستان ها از نظر منابع كالبدی (فضاهای آموزشی و عمومی و تجهیزات، منابع انسانی، منابع مالی و تولید محصولات در زمینه‌ های مختلف) انجام می شود.

اجتمام ** 1788 **1569**





:: برچسب‌ها: نیویورک , رقص ,
:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: